Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem.

Mam X5M G05 z 2022 z aktywnym układem kierowniczym i pneumatycznym zawieszeniem obu osi. Po naprawie zawieszenia w ASO auto stało się istotnie twardsze (tryb COMFORT), i również kierownica nie obraca się tak lekko, jak przed naprawą.

Czy można w jakiś sposób ustawić 'miękkość' pneumatyki, np podłączając komputer z system diagnostycznym? np poprzez ustawienie mniejszego ciśnienia powietrza w miechach? W ASO powiedzieli, że 'nie da się', bo auto ustawia ten poziom automatycznie... więc nie pomogą. Komfort jazdy znacząco spadł. Pomóżcie pls co z tym zrobić.

Pozdr

Opublikowano

Znajdź kogoś co ogarnia BMW lub z serwisówką BMW na pewno coś jest nie halo jak zwykle serwis spartolił robotę . Mam G05 45e na zawieszeniu pneumatycznym i w programie diagnostycznym BMW, ISTA mam funkcje serwisowe do pneumatyki17140593115811806859965.thumb.jpg.028a69003728d042b6a1d646e6fd6522.jpg17140592517301521975042.thumb.jpg.8f8e2af5dc9f53d39559d811a159f043.jpg

Opublikowano
W dniu 25.04.2024 o 17:36, Lojbert napisał(a):

Znajdź kogoś co ogarnia BMW lub z serwisówką BMW na pewno coś jest nie halo jak zwykle serwis spartolił robotę . Mam G05 45e na zawieszeniu pneumatycznym i w programie diagnostycznym BMW, ISTA mam funkcje serwisowe do pneumatyki17140593115811806859965.thumb.jpg.028a69003728d042b6a1d646e6fd6522.jpg17140592517301521975042.thumb.jpg.8f8e2af5dc9f53d39559d811a159f043.jpg

Dzięki wielkie za info. Wygląda obiecująco. A możesz napisać co się dzieje po naciśnięciu któregoś z tych przycisków - np. "Poziom zawieszenia pojazdu', albo 'Kalibracja wysokości'?

Opublikowano
W dniu 25.04.2024 o 20:55, mariuszcom napisał(a):

A co robiłeś w tak młodym aucie z zawieszeniem?

Mariuszcom i Lojbert - zrobiłem nieudany manewr łosia i walnąłem bokiem oboma kołami w wysoki krawężnik... ;D Koła do wymiany, wałki do wymiany, maglownica, etc. Przed naprawą podwójna pneumatyka to totalny sztosik, auto płynie... po naprawie - czuję każdą nierówność i przyjemność z jazdy spadła o 70%. 😞

Opublikowano
14 godzin temu, Mierzej napisał(a):

Mariuszcom i Lojbert - zrobiłem nieudany manewr łosia i walnąłem bokiem oboma kołami w wysoki krawężnik... ;D Koła do wymiany, wałki do wymiany, maglownica, etc. Przed naprawą podwójna pneumatyka to totalny sztosik, auto płynie... po naprawie - czuję każdą nierówność i przyjemność z jazdy spadła o 70%. 😞

Poproś o jazdę porównawczą autem demonstracyjnym/zastępczym. Ustawcie auta w te same tryby, przejedźcie się po dokładnie tej samej drodze i porównajcie odczucia.

Opublikowano
W dniu 29.04.2024 o 20:25, Mierzej napisał(a):

Dzięki wielkie za info. Wygląda obiecująco. A możesz napisać co się dzieje po naciśnięciu któregoś z tych przycisków - np. "Poziom zawieszenia pojazdu', albo 'Kalibracja wysokości'?

 

IMG_20240505_113010932.jpg

IMG_20240505_113046331.jpg

IMG_20240505_113139904.jpg

IMG_20240505_112913408.jpg

IMG_20240505_112928756.jpg

Opublikowano

Pewnie w ASO nie dopilnowali swoich procedur i zaleceń wykonanie naprawy po łepkach ,np. brak wstępnego napełnienia miechów, kalibracji kąta skrętu itp.

Opublikowano

Dzięki za screeny Lojbert. Podjadę do chłopaków obok w serwisie i zobaczymy co się uda. Coś musi, bo to nie to auto przed naprawą w ASO...

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.