Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od jakiegoś czasu mam problem. Zapala mi się kontrolka CHECK ENGINE. Diagnostyka BIMMEREM wykazuje błąd 128C02 - nieprawidłowe napięcie sondy przed katalizatorem. Poza tym silnik pracuje prawidłowo. Po skasowaniu błędu problem pojawia się ponownie po około 500km. Czy sonda kwalifikuje się do wymiany czy szukać problemu gdzie indziej? Jaki koszt takiej sondy i czy wymagany jest oryginał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.