Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec posiadam w/w auto + do tego w/w instalacje GAZ ,owa instalacja siedziala w Ibizie 1.4 , gazownik przelozyl mi ja do mojej BMki .W ibizie wystepowal problem przelaczania sie z Gazu na benzyne ,po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownie bylo wsio OK bład pojawial sie czesto zawsze po uruchomieniu silnika i przejechaniu okolo 1-2 km po prosto roznie .W BMW mam to samo wiedz wnioskuje ze z moja instalacja jest cos nie tak ,ktos powiedzial ze czujnik temperatury , z tym ze w Ibizie i w BMW by byl padniety .Czytajac forum wyczytalem ze jest jakis czujnik na parowniku czy to nie aby ten czujnik .Drugi problem to odpalanie na benzynie ,trzeba dulgo krecic zeby zapalila ,wiem ze w kolektorze zostaje GAZ ,czy mozna sie tego jakos pozbyc ,dzieki za wszelkie sugestie .

 

pozdrawiam

Opublikowano

Może być ten czujnik na reduktorze, albo sam przełącznik.

Możesz na koniec pracy silnika przełączyć na benzyne, zobaczysz czy to o ten gaz pozostający w kolektorze chodzi.

Opublikowano
Tak to jest na 100% GAZ w kolektorze ,sprawdzilem to przed wylaczeniem silnika przelączam doslownie na 1-2s na benzyne ,auto odpala normalnie .Hmm myslisz ze przełacznik tez moze byc popsuty ,dzieki za sugestje podjade do gazownika i go przydusze zeby mi kitu nie wciskal :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.