Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Zakupiłem niedawno bmw 1 e87 118i 2.0 2005 automat wszystko fajnie ale przez pol roku dolalem 4 litry oleju oraz ubylo troche plynu chlodniczego jest rowniez troche slawnego majonezu na korku. Auto jezdzi nie ma z nim zadnych problemow nie zostawia nawet plam podczas jazdy ten olej sie pali a na postoju czuc w kabinie spalony olej. Bylem u kilku wiesiow i nie tylko i typowa gadka ze wymieniamy pokolei pol auta wymienilem jedynie uszczelki pokrywy caly komplet od erlinga nastepnie mowili o wymianie samej pokrywy (wymiana uszczelki ch*** dala). Auto w kwietniu oddaje do serwisanta bmw i szykuje sie na grube wydatki pokroju uszczelki glowicy, stad moje pytanie czy ktos spotkal sie z podobnym problemem albo zna jakies przyczyny jezeli dobrze pamietam to jest silnik n47.(ugadalem sie z nim najpierw na ogledziny/diagnostyke i kosztorys wstepny)

Nie jestem zbyt zcyfryzowany wiec mozliwe ze juz taki watek jest albo zle wrzucilem prosilbym o informacje w razie W.

Edytowane przez Nowak525
Literówka
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Uszczelniacze zaworowe, a płyn chłodniczy może uciekać przez korek nawet.

  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)

Rzucasz to jako pewnik czy jako jedna z opcji to z uszczelniaczami , szczerze juz sie nastawilem nawet na pekniecie w bloku lub ta uszczelke glowicy moge dodac ze dym jest jasno siwy no i jest go duzo . Idac dalej czy zmieszcze sie w 5 tys nawet przy "najgorszym" scenariuszu.

Plynu chlodniczego duzo nie zniknelo przez ten czas, dzieki za odpowiedz.

Sprawdzilem jeszcze raz silnik N46B20 129KM 🙂

Edytowane przez Nowak525
"Poprawka"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile tego juz bylo... N46 otwierasz maske. Robisz:

1. Rozrzad 

2. Uszczelniacze zaworowe 

3. Uszczelke pompy vacuum 

5. Uszczelki podstawy oleju

6. Zamykasz maske i jedzisz przez kolejne 150tys, po drodze wpadnie jakis silniczek vvt , czujnik walu, wymiana oleju, swiece. 

Pekniecia bloku sie nie zdarzaja, upg robilem (ku mojemu zdziwieniu) raz. 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Dziekuje bardzo obu Panom niestety moje mozliwosci mechaniczne nie pozwalaja na samodzielna wymiane uszczelniaczy.

Wszystko oprocz 2 i 5 punktu bylo robione przez poprzedniego wlasciciela, wrzucilem sie szybciej w kolejke u mechaniora dam znac po mechaniku co bylo 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.