Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. W piątek po wypalaniu filtra DPF pojawił mi się błąd 244800 i 2449800 czyli błędy informujące o zapchanym filtrze DPF. Z autem nic się nie dzieje, nadal ma moc tylko pokazuje komunikat o sprawdzeniu silnika w serwisie. Zrobiłem pomiar ciśnienia wstecznego i w załączniku wrzucam ich rezultat. Według tego co pokazuje BimmerTool wyniki są w normie. Auto ma przejechane 255000km, Popiół 65,5g. Pytanie czy oddawać DPF do prania czy "zaprogramować" tylko nowy DPF i jeździć dalej?

Screenshot_2024-02-22-15-29-24-98_3f0de1cd7ec17a41d4dc4c60cf157b75.jpg

Screenshot_2024-02-26-15-36-26-19_3f0de1cd7ec17a41d4dc4c60cf157b75.jpg

Edytowane przez Janek93
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat wertowany XXXXXXX razy.

Jeździj z tymi błędami.  

Ktoś na forum napisał  jak prawidłowo powinno sprawdzać się DPF. Ja dobrze tego nie pamiętam.............

Kojarzę....

- siódmy bieg , 2000 obr/min i pedał w podłogę.  Jedziesz na tym biegu do uzyskania 4000 obr/min. Ciśnienie wsteczne na czujniku DPF nie może przekraczać 400 mbar.

Opublikowano

Musisz zarejestrować wymianę dpf bo będzie święcił błąd, w bmw dpf jest przewidziany na około 250k🙂

Opublikowano

Czyli rozumiem że jak go zresetuję bez prania to nic się nie stanie przy tych wartościach jakie mi wyszły na teście ciśnień?

Opublikowano

Ciśnienia niby ok, zarejestruj wymianę I zobaczysz co będzie, kontrola ciśnień ewentualnie dpf do prania 

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.