Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Podłączyłem do OBDII skaner celem analizy DPF i przy okazji stwierdziłem, że ciśnienie oleju w silniku nawet przy 2000 obrotów wynosi tylko 1,4 bara, dopiero ok. 4000 obr/min rośnie do 3 barów, ale tylko na chwilę, zmiany ciśnienia wyglądają na zamierzoną regulację bo ciśnienie rośnie w momencie większego obciążania silnika. W serwisach nie znają odpowiedzi na pytanie jak ma być, z centrali BMW podali im tylko wartości krańcowe, oczywiście komputer nie zgłasza błędów. Biorąc od uwagę problemy zacierających się silników np. z powodu zatkania smoka (skrawki paska rozrządu) prawdopodobnie tu też komputer może nie zgłosić problemu. Szukam kogoś, kto sprawdziłby te wartości  występujące w jego silniku w bmw aby je porównać . Moje auto to 840D z 2023r z przebiegiem 2700km, po pierwszej wymianie oleju i filtra przy przebiegu ok. 2000km. Niestety dopiero teraz podpiąłem skaner. Mimo, że auto jest na gwarancji i mówią jeździć, to szkoda jakby jednak był jakiś problem. Ewentualnie poszukuje jakiejś osoby z okolic Krakowa, która jeździ BMW z silnikiem Diesla 340KM i zgodziłaby się na porównanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.