Skocz do zawartości

E92 325d problem z rosnącym poziomem sadzy po wypalaniu dpf


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z dpf w mojej e92 325d m57.Auto dobrze wypala dpf zostaje około 3-5gr sadzy która zaraz po zakonczeniu procedury bardzo szybko rośnie spowrotem.Juz po przejechaniu dalej autostradą około 5km poziom sadzy dochodzi do 40 gr i proces po chwili znów się uruchamia.Jak myslicie czy dpf jest już na wykończeniu czy przyczyna może leżeć gdzie indziej np:odma, turbo,wtryski itp.Dodam że od razu po wypalaniu cisnienie wsteczne dpf wynosi w granicach 14 hpa na wolnych obrotach.Samochod kupilem parę miesiecy temu i zaczęło sie od błędu dpf.Okazało się że termostat był uwalony i dpf nie chciał się wypalać. Po wymianie dwóch na orginały temperatura jest idealna ale teraz pojawił się ten problem o którym tu piszę.Pomóżcie proszę w jakim kierunku dalej szukać przyczyny może ktoś z was przerabiał podobny temat.Dzieki bardzo😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.