Skocz do zawartości

Rutu-77

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    325d e92

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rutu-77

  1. Witam mam problem z dpf w mojej e92 325d m57.Auto dobrze wypala dpf zostaje około 3-5gr sadzy która zaraz po zakonczeniu procedury bardzo szybko rośnie spowrotem.Juz po przejechaniu dalej autostradą około 5km poziom sadzy dochodzi do 40 gr i proces po chwili znów się uruchamia.Jak myslicie czy dpf jest już na wykończeniu czy przyczyna może leżeć gdzie indziej np:odma, turbo,wtryski itp.Dodam że od razu po wypalaniu cisnienie wsteczne dpf wynosi w granicach 14 hpa na wolnych obrotach.Samochod kupilem parę miesiecy temu i zaczęło sie od błędu dpf.Okazało się że termostat był uwalony i dpf nie chciał się wypalać. Po wymianie dwóch na orginały temperatura jest idealna ale teraz pojawił się ten problem o którym tu piszę.Pomóżcie proszę w jakim kierunku dalej szukać przyczyny może ktoś z was przerabiał podobny temat.Dzieki bardzo😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.