Skocz do zawartości

E83 3,.d 218km - ustalenie przyczyn błędów


CincinCm

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

mam błędy w sterowniku silnika:

3EFD - czujnik termiczny poziomu oleju (Layer_TOENS)

4AF0 - temperatura jednostki sterującej, sygnał

49E7 - siłownik zaworu dławiącego

4687 - siłownik zaworu dławiącego

 

Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyn błędów.

3EFD - podejrzewam czujnik wielofunkcyjny w misce. Co prawda wymieniałem go rok temu. Czy powoduje ten błąd?

4AF0 - ten mi sprawia problem, co to może być i jak do niego podejść?

49E7 + 4687 to raczej przepustnica / klapa gasząca - macie doświadczenie czy idzie ją jakoś wyczyścić / zregenerować czy szukać drugiej sprawnej lub nowej?

z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Ps. ciśnienie doładowania 2450mbar(hPa) to jest standard dla m57n2 218km alu blok w automacie z zf 6hp czy może coś podkręcone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Ja już próbowałem rozkodować. Tylko potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu co to może oznaczać i jak sobie z tym poradzić. 

Na 3 mam receptę. Czy kojarzysz ten: 

4AF0 - temperatura jednostki sterującej, sygnał 

4AF0 DDE: czujnik temperatury sterownika, sygnał d62m57b0 Cyfrowy układ sterowania silnikiem wysokoprężnym

W sterowniku jest czujnik temperatury? Sterownik do naprawy / wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.