Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Witam wszystkich. Jestem nowy na grupie. Zmieniłem lampy xenon na xenon dynamic (przedlift) wraz z modułem Lm2 AHL (mój stary to LM LWR)  lampy założone, moduł zakodowany i vin zmieniony( żadnych błędów w inpie)zielona dioda również nie mruga. Lecz nie dziala poziomowanie oraz skręt. Zauwazylem ze w tej mniejszej wtyczce przy lampach w mojej instalacji są 4 piny w gnieździe do lampy 3 piny. Czy ktoś pomoże jak to podłączyć (przepiac piny żeby hulało?    )Z gorywielkie dzieki!;) pacjent BMW e60 10.2005 rok

 
  •  
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Trzeba przepiąć piny, pin nr 1 wpinasz do gniazda 2, pin nr 4 wpinasz do gniazda 3, pod gniazdo nr 1 podłączasz masę (-) pod gniazdo nr 4 mozesz wpiąć obojętne który z pozostałych dwóch pinów z instalacji w aucie tylko w celu uszczelnienia kostki. Jeden z nieużywanych pinów z instalacji auta odcinasz do podpiecia do niego masy (wpinasz pod gniazdo nr 1 jak napisałem wyżej) a kabel izolujesz i to by było tyle.

Edytowane przez Krzyś111685053072
Opublikowano

Wszystko zrobiłem jak napisałeś i nic, zero reakcji, lecz wyczytałem gdzieś ze trzeba jeszcze zakodować moduły SCM te pod lampami lewy i prawy z osobna. Niestety inpa u mnie ich nie widzi czy również trzeba zrobić zmiany jakieś przy module LM ?

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co, przyszedł mi do głowy taki pomysł że możesz nie mieć podpiętego PT Can do LM. Sprawdził bym piny 71 i 72 jeśli  są puste a mniemam że są to trzeba je podpiąć, poniżej schemat.Screenshot_20240104-222310_BimmaEWD.thumb.jpg.d1855d5e4ff78b7e2248d2aca937a711.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

też zależy który rocznik 2005 roku był od skrętu dodatkowy moduł pod schowkiem tam był ptcan i czujniki poziomowania zawieszenia, tylko jak były skrętne,  ale jak masz LM2 to wszystko należy podłączyć pod LM i musi być podłączony PTCAN jak kolego wyżej napisał do modułu LM2 , jak lampy przedliftowe to nie zmieniaj daty oporogramowania dodaj tylko kod LM2A i koduj wtedy będzie prawidłowo zakodowany, a jak lamy LCI (tył i przód) to dodaj MUEB, ja robiłem na LM2 w e60 2004 i wszystko działa idealnie poziomowanie i skręty. co do kodowania modułów skrętnych to ja też w NCS mam te opcje ale u mnie te moduły są nie kodowalne , jak zobaczysz w ETK to nie wszystkie moduły skrętu są kodowalne przedliftowe , dopiero polifcie były kodowalne.

Edytowane przez Din76

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.