Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, sytuacja wyglada tak, w październiku po zmianie termostatu samochód grzał bardzo dobrze, lecz ostatnio dołożyłem adapter pod czujnik temperatury i nie sprawdzałem. Pare dni temu włączyłem nawiew na szybę ponieważ zaparowała i brak ciepłego powietrza oraz bardzo słabo dmucha czuć tylko na środku deski od pasażera oraz ze środkach kratek z nadmuchu na twarz oraz nogi. Po dodaniu gazu 2.5tys obrotów zaczyna lecieć letnie powietrze.

Opublikowano

Na początek może spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia, też miałem podobny problem jakiś czas temu i to było rozwiązaniem.

Opublikowano
3 godziny temu, mii1 napisał(a):

Na początek może spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia, też miałem podobny problem jakiś czas temu i to było rozwiązaniem.

Dzisiaj próbowałem 2 godziny dalej to samo jutro jak garaż będę miał wolny to wjadę na spokojnie słyszałem o podnoszeniu lewego koła tez wiec sproboje to

Opublikowano
14 godzin temu, areqq napisał(a):

Dzisiaj próbowałem 2 godziny dalej to samo jutro jak garaż będę miał wolny to wjadę na spokojnie słyszałem o podnoszeniu lewego koła tez wiec sproboje to

Wbrew pozorom, porządne odpowietrzenie układu może sprawić trochę komplikacji, ale warto to zrobić tym bardziej, jeśli po wymianie termostatu tego nie robiłeś. Jeśli to nie pomoże przyczyn może być wiele: problem z nagrzewnicą, pompą, a może i lipny termostat warto sprawdzić test nr 7.

Opublikowano
29 minut temu, mii1 napisał(a):

Wbrew pozorom, porządne odpowietrzenie układu może sprawić trochę komplikacji, ale warto to zrobić tym bardziej, jeśli po wymianie termostatu tego nie robiłeś. Jeśli to nie pomoże przyczyn może być wiele: problem z nagrzewnicą, pompą, a może i lipny termostat warto sprawdzić test nr 7.

Testu nie mam za bardzo jak zrobić bo te przyciski wystające z licznika nie reagują na wciśnięcie, wiec zamontowałem wskaźnik addco temperatury płynu wskaźnik na zegarze jest lekko niżej połowy a na wskaźniku dolozonym pokazuje 96 stopni i tego nie przekracza. Dzisiaj po kolejnym odpowietrzeniu wybrałem się do sklepu i coś zaczęło dmuchać ciepłym podczas jazdy na postoju bez zmian. I nadal nadmuch dmucha tylko od pasazera na samym środku na szybe resztę dmucha na twarz i nogi.

Opublikowano
2 godziny temu, areqq napisał(a):

Testu nie mam za bardzo jak zrobić bo te przyciski wystające z licznika nie reagują na wciśnięcie, wiec zamontowałem wskaźnik addco temperatury płynu wskaźnik na zegarze jest lekko niżej połowy a na wskaźniku dolozonym pokazuje 96 stopni i tego nie przekracza. Dzisiaj po kolejnym odpowietrzeniu wybrałem się do sklepu i coś zaczęło dmuchać ciepłym podczas jazdy na postoju bez zmian. I nadal nadmuch dmucha tylko od pasazera na samym środku na szybe resztę dmucha na twarz i nogi.

Normalnie można by obstawić zapchana nagrzewnice, ale dziwna sprawa z tą temperaturą, skoro fabryczny wskaźnik pokazuje ok. 70 stopni, tylko czy to ma wpływ na grzanie... Dobrze by było podłączyć pod kompa, może pokaże jakieś błędy.

Opublikowano

A jeśli chodzi o ten kierunek nawiewu to jest możliwość ze coś tam mogło spaść i silniczek nie przesuwa znaczy na nogi to przełączy że dmucha tylko na nogi na wprost (twarz) tez a jeśli ustawie na szybe to dmucha na wprost i na nogi lekko na szybe tylko od pasazera na środku lekki podmuch jest

Opublikowano

Teraz zauważyłem że po włączeniu zapłonu słychać jakieś dźwięki z kokpitu wydaje mi się ze to zamykające się klapki nawiewu

Opublikowano
11 godzin temu, areqq napisał(a):

Teraz zauważyłem że po włączeniu zapłonu słychać jakieś dźwięki z kokpitu wydaje mi się ze to zamykające się klapki nawiewu

To pewnie coś sie zawiesiło, lub silniczek padł, ewentualnie panel, ale to mniej prawdopodobne. W takim przypadku dobry komputer będzie najlepsza opcja żeby coś zdiagnozować. 

Opublikowano
5 godzin temu, mii1 napisał(a):

To pewnie coś sie zawiesiło, lub silniczek padł, ewentualnie panel, ale to mniej prawdopodobne. W takim przypadku dobry komputer będzie najlepsza opcja żeby coś zdiagnozować. 

Po zdemontowaniu schowka zobaczyłem ten silniczek co przestawia białą zębatkę plastikowa i po ustawieniu na szybe reaguje na nogi również. Czytałem w innych tematach na forum o przymarznietych klapkach nawiewu, lecz nie było opisane gdzie się znajdują a chciałbym tam jeszcze zaglądnąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.