Skocz do zawartości

E60 525d 2004 rok, nierówna praca na zimnym


Kucek3910

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

e60 525d 2004 rocznik, prawie trzy lata temu zrobiona mapa na około 230 km, z istotnych rzeczy, które były robione w tym czasie to wymienione rolki i napinacze, kompresor klimatyzacji, zaraz po zakupie 2 wtryski zostały zregenerowane, pozostałe 4 wyczyszczone? Przynajmniej tak to pamiętam ze słów mechanika 😅 turbo wtedy sprawdzane, kolektor wymieniony na oryginał używany, niedawno padła pompa paliwa, wymieniona na nową, przy czym zauważyłem, że strasznie długo pracuje przy pierwszym rozruchu, tj, nawet po włączeniu zapłonu. Stara pompa do samego końca popracowała 5-10 sekund i cichła, nowa od samego początku potrzebuje czasami nawet około minuty. No i co się dzieje, pierwsza kwestia to dymienie na biało/siwo na zimnym silniku, ustępuje po kilku sekundach, jak go zgaszę od razu i odpalę ponownie to problem znika, na rozgrzanym wiadomo, śladu żadnego nie ma, z rozmowy ze znajomym wyniknęło, że najprędzej uszczelniacze zaworowe do roboty. Przy odpalaniu na zimnym silnik mega nierówno pracuje i łapie delikatne wibracje odczuwalne w środku, wszystko ustępuje po kilku sekundach albo nawet delikatnym muśnięciu gazu. Na ciepłym wszystko jest git, nawet jak się nie zagrzeje ale przy drugim rozruchu wszystko jest okej. Jakies pomysly? Filtr paliwa jest do wymiany to na pewno, zrobię to na dniach ale może on mieć aż taki wpływ? Oleju nie bierze, na interwał 10-12 tys nie jest potrzebna żadna dolewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 6.11.2023 o 01:22, Kucek3910 napisał(a):

[..] Przy odpalaniu na zimnym silnik mega nierówno pracuje i łapie delikatne wibracje odczuwalne w środku, wszystko ustępuje po kilku sekundach albo nawet delikatnym muśnięciu gazu. [..]

Brzmi jak walnięte świece lub/i sterownik świec, kompa podpinałeś? Jeżeli sterownik lub/i świece będą walnięte to będą błędy.

W dniu 6.11.2023 o 01:22, Kucek3910 napisał(a):

[..] pierwsza kwestia to dymienie na biało/siwo na zimnym silniku, ustępuje po kilku sekundach, jak go zgaszę od razu i odpalę ponownie to problem znika, na rozgrzanym wiadomo, śladu żadnego nie ma, z rozmowy ze znajomym wyniknęło, że najprędzej uszczelniacze zaworowe do roboty. [..]

DPF jest na miejscu?

Odma kiedy była zmieniana?

Było:

BMW E60 525D WBANC51020B134888 - Rozbita

BMW E60 525D WBANC51080B130215 177KM -> 221KM + xHP Stage 3 - Sprzedana

Aktualnie:

Mercedes W212 E200 CGI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.