Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem w X3 żony. Silnik N47.

Mianowicie, olej na mocowaniu DPF do silnika. Pojawia się tam kilka kropel co jakiś czas i jak się silnik nagrzeje, to śmierdzi w kabinie. Wiem, że był z tym problem w tych silnikach, że ciekło spod pokrywy zaworów, ale u mnie jest tam sucho. Jednak olej, na wspomnianym łączniku, ciągle się pojawia. Miał ktoś podobną sytuację? Skąd to może wyciekać?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Witam

Może cieknąć z napinacza rozrzadu lub z śrub od ślizgów lancucha rozrzadu. Ale prawie zawsze cieknie z pokrywy zaworow I to trzeba dokładnie sprawdzić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.