Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW g30 530i problem jest z zbyt dużym ciśnieniem i gotowaniem się płynu po wymianie modułu zarządzania ciepłem czy mnial ktoś taki problem co z tym zrobić ,na zegarach temperatura trzyma się w normie ale wąż dolny chłodnicy jest zimny a górny ma okrutna temperaturę i po odkręceniu korka gotuje się mnial ktoś z takim czymś do czynienia 

Opublikowano (edytowane)

Może być zapowietrzony układ chłodzenia po wymianie tego modułu .

 

Dawno temu miałem tak w jednym aucie (nie-BMW) że ciężko było odpowietrzyć i właśnie jeden wąż był zimny a drugi gorący, ciśnienie rosło i wyrzucało płyn przez zawór bezpieczeństwa.  Z tego co czytałem w G30 wymagany jest zestaw do zrobienia podciśnienia  przy zalewaniu układu chłodzenia.

 

Edytowane przez mike_G31
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.