Skocz do zawartości

Problematyczna maglownica ZF, BMW F20/30 itp, głośne stuki


karzeu765

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, niedawno kupiłem F20 po małej stłuczce. Poprzedni właściciel zmieniał maglownicę, mam starą do wglądu. Obydwie to ZF, z nakrętką na 17stkę. Do maglownicy ThyssenKrupp są zestawy naprawcze, do ZF nie. Podobno wystarczy kręcić śrubą 17, ustawić i skasować luz. Kręciłem i nic to nie dało, kierownica dalej stuka jak opętana. Chciałem rozkręcić stary magiel, jednak obrobiła mi się ta nakrętka na 17stkę... (jakiś mega słaby materiał, w maglu założonym w aucie już też się obrabia mimo dobrze dobrze dociśniętej nasadki...) Udało się komuś skasować luz na maglownicy ZF, da się coś z tym zrobić czy zostaje mi wymiana na inny magiel lub regeneracja? 

Steering-Gear-Rack-Pinion-32108092391-OEM-BMW-M4-M3-M2-F82-F80-F87-2015-17-303111426812-6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja mialem taki luz w F20 i mam w F25. Przy krotkich nierownosciach stuka. Generalnie rzadko i raczej nie przeszkadza. W F20 bylo to od kiedy kupilem, po 3 latach nic sie nie pogorszylo. Typowy problem. Jezdzic i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.