Skocz do zawartości

przekladka


BdawidMW

Rekomendowane odpowiedzi

Mówię o E30

Pomiędzy 1.6 a 1.8 jest znaczna różnica, 1.6 ma 12,1 do setki a 1.8 10.8 do setki.

Moim zdaniem M20b20 jest najgorszym rozwiązaniem. Pali sporo a osiągi marne jak na taką pojemność (10.6s). Lepiej już wstawić M20b25 lub silnik nowszej konstrukcji M50 (M50b20 lub M50b25). Zastanów się nad 1.8is (9.9s), zdecydowanie byłoby najmniej roboty ze swapem.

Edytowane przez Bagor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za zamieszanie, ale myślałem że mówimy o E30 :mrgreen:

W E36 świetnie się sprawdza M52 (były montowane jakoś od końca 1995 roku), ale to już więcej kosztuje. ISka ma 140KM, więc wystarcza do sprawnego poruszania się i pali umiarkowanie. W E36 na początku były montowane M42 (stara iska), a później M44 (nowsza iska).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie polecam ci zmiany silnika z 1,6 na 2,0 z powodu kosztow.Tak jak ci pisali koledzy 1,8 wepchniesz bez wiekszych klopotow natomiast przy 2,0 praktycznie masz cale podwozie do wymiany,ale twoja kasa twoja wola.Ja bym próbował zreanimowac ten silnik co masz moze nie byc wielkiego halo,spylic fure i kupic auto z 2,0.pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymieniałem m40 (1,6) na m42 (1,8is) kupiłem silnik z wiązką i komputerem przepływomierz zamieniłem tzn dałem swój z m40 a wziołem z is - bo różnił się końcówką numeru. Z przełożeniem wszystko pasowało skrzynia jest taka sama ,wał , most. Bo jeżeli chciałbym większy to wtedy już skrzynia, most jest inne i gdzieś wyczytałem że jeszcze wypadało by zmienić hamulce z bębnowych (takie mam z tyłu) na tarczowe.

ps przypomniałem sobie że w tym is był obcięty tłumik za sąą lambda i nie było katalizatora więc u siebie złączyłem ( czytaj pospawałem) tłumik za sondą w pierwotnej wersji miałem kupić silnik z tłumikami ale ze wzgl na brak kata i dziurawy tak jak umnie ostatni tłumik wziołem bez tlumików a ostatni kupiłem osobna i teraz jest wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za zamieszanie, ale myślałem że mówimy o E30 :mrgreen:

W E36 świetnie się sprawdza M52 (były montowane jakoś od końca 1995 roku), ale to już więcej kosztuje. ISka ma 140KM, więc wystarcza do sprawnego poruszania się i pali umiarkowanie. W E36 na początku były montowane M42 (stara iska), a później M44 (nowsza iska).

 

M52 wydaje mi sie, ze byly wkladane od 09/94, wtedy jakas zmiana byla.

Ja mam M52 10/94

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.