Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam problem z silnikiem N42B20, otóż samochód działa dobrze, ale wyskakuje błąd: 2850 oraz 2852, dodatkowo nastawnik rozrządu nie wykona swojej referencji bo wyskakuje błąd. Zastanawiam się czy jest jeszcze coś oprócz przekaźnika oraz silniczka co wpływa na ,, przyuczenie " Valvetronica w tym silniku. 

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Spróbuję załatwić sobie jakiś na podmiankę i zobaczyć czy coś się poprawi. Chociaż na początku przełożę przekaźnik bo według analizy - 1 ma być przekaźnik a później referencja silniczka a jednak przekaźnik łatwiej przełożyć. 

Trochę dziwne bo zepsuło się nagle, dwa tygodnie temu było wszystko ok bo robiłem adaptację po wymianie przepływomierza, zrobiłem może 200km i nagle te dwa błędy 2850 oraz 2852, ale check się nie świeci tylko z ciekawości sprawdziłem tabele błędów bo mi świeciła poduszka po demontażu kierownicy, auto ma moc, pali tyle co zwykle czyli ok 9-10l. 

Edytowane przez Bengalio
Opublikowano

Jednak to nie jest serwomotor, przekaźnik ani sterownik rozrządu. Wygląda na to, że coś jest niezakodowane w sterowniku silnika bo grzebiąc w tabelach błędów znalazłem błąd, który oznacza brak zakodowania jakiegoś podzespołu a niedawno miałem aktualizację softu do najnowszego aby usunąć ,,tuning" strzałów z wydechu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.