Skocz do zawartości

E39 sonda bank1 lub sterownik silnika


tomsone39

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem taki: silnik M54B30. Sonda przed katem, bank1 pokazuje błąd 150- lambda próbę voltage upstrem sensor 1. Faktycznie sonda bank 1 stoi na 0,43-044v, brak korekty paliwowej. Sonda bank 2 chodzi dobrze, podbija mocno dawkę. Zamieniłem wtyczki sond, czyli wtyczkę bank 2 podłączyłem do sondy bank1. Wtyczkę bank1 podłączyłem do sondy bank2. Sytuacja się zmienila: bank 1 zaczal pracować, bank 2 stanął.

Mechanik przedzwonił przewody sondy bank 1 od kompa do wtyczki i twierdzi że są okej.

Pytanie co dalej sprawdzic, czy od razu komputer do elektronika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jest. Może inaczej opisze:

Sonda bank1: wpięta we wtyczkę bank1 nie dziala, wpięta we wtyczkę bank2 dziala

Sonda bank2: wpięta we wtyczkę bank2 dziala, wpięta we wtyczkę bank1 nie dziala.

Ponoć na każdym przewodzie bank1 jest przejscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To inna sprawa, kupiłeś auto w takim stanie? Czy stało się z czasem. Jak kupiłeś to może ktoś się softem bawił żeby wykodować sondy, aktualizacja winkfp powinna pomóc. Jeżeli stało się z czasem to raczej sterownik do roboty lub wymiany.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.