Skocz do zawartości

[E46,316i] Problem z silnikiem


kruk_1995

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Bmw e46 compact z silnikiem 1.8 115km. Samochód na zimnym silniku pracuję dobrze, trzyma 900 obrotów. Jak dodam gwałtownie gazu na zimnym silniku to się ładnie wkręca na obroty. Jak silnik się trochę nagrzeje to obroty spadają do 600 obrotów i jak dodaję gwałtownie gazu to silnik się dławi np. jak pod górkę ruszam to dodaje gwałtownie gazu i się zadusi i póżniej się wkręca na obroty. Dodam jeszcze że jak włączę klimatyzację to obroty podnoszą się do 900, a jak wyłączę klimatyzację to obroty spadają z powrotem do 600. Czasami się zaświeci check engine albo czasami mruga check engine ale nie zawsze. Liczę na waszą pomoc bo boję się wyjechać w dalszą podróż. Na krótkich odcinkach jeszcze jeżdzę ale na dalszą podróż już mam objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika na podłączenie komputera i komputer pokazał błąd: Wypadanie zapłonu, jakaś nieszczelność i jakiś błąd katalizatora. Mechanik mówił żeby zacząć od świec. Czy zurzyte świece mogą powodować takie objawy jak opisałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd kupiłem samochód, czyli jakieś 4 lata temu to ani razu nie wymieniałem świec. Objawy mam od 3 miesięcy. Pojechałem do jednego mechanika to mówił że mogę tak jezdzić i mam mieć włączoną klimę. Według mnie nie powinienem tak jezdzić, więc odpuściłem sobie tego mechanika i pojechałem do innego mechanika i podpiął komputer i stwierdził że trzeba zacząć od świec. Niestety nie mam możliwości sprawdzić świec bo nie mam kluczy i jestem umówiony do mechanika w przyszłym tygodniu. A co jeszcze może być przyczyną wypadania zapłonu oprócz świec i cewek ? Bo nie chcę zostawić u mechanika kokosów, bo wymieni pół osprzętu i nadal nie będzie działać a zapłacić będę musiał 

Edytowane przez kruk_1995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kruk_1995 Jprdl brak mi kulturalnych słów aby to określić. Ignorancja, brak rozsądku i co jeszcze....

Takie rzeczy jak świece to się wymienia na dzień dobry po zakupie auta lub chociaż kontroluje i zostawia jak wyglądają na dobre choć i tak po niektórych nie widać.

Nie masz możliwości sprawdzić bo nie masz klucza? Jeździsz tak prostym konstrukcyjnie autem, starym i nie posiadasz kluczy, klucza do świec? A co to za problem kupić? Za 150zł to kupisz zestaw narzędzi którym rozbierzesz całe to auto na części. 

No cóż za brak rozsądku zapłacisz u mechanika 🤦

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika i sprawdził świece i cewki i powiedział że wszystko jest dobre. Powiedział że muszę sobie poszukać innego mechanika który typowo zajmuje się samochodami BMW bo on nie jest w stanie poszukać przyczyny. Co może być jeszcze przyczyną tych spadających obrotów i przerywanie ? Co mógłbym jeszcze sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.