Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od kilku miesięcy borykałem się z błędami wynikającymi z niskiej wydajności katalizatorów. N52 B25, 220k przebiegu. Na początku dolewałem do paliwa środki mające wyczyścić katalizatory, z marnym skutkiem. Następnie zamontowałem tuleje dystansowe pod sondy lambda, za katalizatorami, bez oczekiwanego rezultatu. Wymieniłem wszystkie sondy (przebieg) rezultat, jak powyżej. Aż wreszcie trafiłem na tohttps://www.liqui-moly.com/en/catalytic-system-cleaner-p000055.html#8931Od ponad miesiąca, bez błędów. Nawet gdybym miał stosować ten preparat raz na kilka miesięcy, to warto. Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tuleje to można sobie było montować w 1995.. w silnikach z serii N taki manewr nie przejdzie. Co do środka bdb, są też Oilsyn Petrol Doktor oraz Archoil 6400-p max, dodatkowo zawierają estry, smary i polieteroaminy

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.