Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich,

E39 520i 1998 od jakiegoś czasu podczas jazdy wyłącza się układ ABS I kontroli trakcji, spowodowane jest to niskim napięciem, które po około 10 minutach spada do 10 V. Po jakimś czasie auto siada z powodu braku zasilania. Wymieniony został alternator, akumulator i przeczyszczone punkty masowe. Podczas pracy silnika podłączyłem Dlphiego, lista błędów była duża co podejrzewam było spowodowane pracą na niskim napięciu. Podczas diagnozy deski rozdzielczej wyskoczył błąd K-Bus, a napięcie podczas odczytu ECU pokazuję napięcie ładowania które oscyluje od 1V-45V.

Wydaje mi się, że usterka siedzi w ECU.

Może ktoś miał podobny przypadek albo coś doradzi.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Najpierw sprawdź jakie jest ładowanie w menu na zegarach i porównaj z pomiarem bezpośrednio na klemach oraz na przyłączu w komorze silnika.

podczas odczytu ECU pokazuję napięcie ładowania które oscyluje od 1V-45V

Delphi to nie jest dobre narzędzie do diagnostyki BMW, bo często potrafi wyprowadzić w pole.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.