Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, zakupilem auto z Niemieckiego premium selection,

mam problem z aktualizacją oprogramowania i chciałem jechać na serwis wybadać czemu (tak mi zarekomendował BMW ConnectedDrive po sprawdzeniu auta online).

Zadzwoniłem do obu serwisów we Wrocławiu i otrzymałem informację że ani jeden ani drugi serwis nie honoruje niemieckiego premium selection, a samo podpiecie do komputera to 650zł...

Zgłosiłem sprawę do BMW Polska i teraz pewnie będę czekać. Co to ma być bo tego nie rozumiem na cholerę promują ten program jako "GWARANCJA NA CAŁA EUROPE" skoro nie mogę z tego programu skorzystać w polsce?


Mieliście podobne doświadczenia? Co mam robić w tym przypadku ? Dymać do niemiec? Co jeżeli wystąpi poważniejsza usterka ? To jakiś żart ....

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.