Skocz do zawartości

Błąd p2237 i p0401 m57n2 e83


finral11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż mam problem z e83 m57n2

Otóż mam dwa błędy nie stałe tylko co jakiś czas p0401 oraz p2237 idzie je skasować i jakiś czas jest spokoj i znowu check engine na drugiej sondzie to samo. Ogólnie auto nie ma chęci zbierać się z dolnych obrotów ciągnie dopiero od 3 tys. Jestem po bardzo dużym serwisie jak rozrząd wtryskiwacze wymiana uszczelniaczy zaworowych uszczelnienie reduktora itp. Już powoli się poddaje jak i mój mechanik. Czy ktoś może miał identyczny przypadek lub ma wiedzę i podpowie czego się czepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo twoj mechanik nie robi BMW, ze podajecie kody P..., Co swiadczy o bralu oprogramowania do BMW. Kody P... przy BMW to troche lipa. Np pierwszy kod

P0401 4501

P0401 4B82

Oba dotycza EGR wiec tu bym zajrzał

Drugi kod to

P2237 41E7 DDE: Oxygen sensor, signal, pump current

Czyli sonda lamda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie zablokowało EGR w pozycji otwartej, spaliny walą przez dolot bez żadnej regulacji, auto dostaje kopa dopiero jak mu dac z buta, bo ma więcej tlenu.

Wariacje sondy lambda to raczej skutek, nie przyczyna. Pytanie, czy nie uwaliło jej już całkowicie...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.