Skocz do zawartości

e90 2.0d 177km praca skrzyni i dpf i korekty wtryskow


niko999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie mam 3 pytania do was po oględzinach pojazdu przez Bimmera


1.Ciśnienie zwrotne na DPF (filtr cząstek stałych) mieści się w normie jednak jest w górnym zakresie

(26hpa na dopuszczalne 35hpa na biegu jałowym, oraz 40 hpa na dopuszczalne 75 hpa przy 2000

obr/min). AUTO stoi w komisie około 3miesiące czy przez to moze być podwyższone ciśnienie dpf,ze np nie robiło tras tylko przepalane w koło komina co najwyzej było? czy taki dpf po trasie powiedzmy 500km wypali się tak,że ciśnienei zmaleje? bo oglądał mi też inną bmw i wiem,że tam było 10hpa na dopuszczalne 35 tu jest 26hpa


2. skrzynia biegów na zimno pracuje dość twardo, po rozgrzaniu praca prawidłowa


przebieg 230tys olej nigdy nie zmieniany.Czego to jest wina? tych słynnych tłoczków czy olej wystarczy zmienić?


3. korekty wtrysków (kolejno cylindry: 0.0 , +0.6, -0.1, -0.5 ) są ok? nie sa podwyższone te korekty?


z góry dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.