Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni jestem posiadaczem e39 523i. Niestety pojawił się problem, gdy silnik się rozgrzeje obroty zaczynają delikatnie falować i spadają na bardzo niskie 500 lub mniej. Do tego bo przyciśnięciu go mocniej lub dłuższej jeździe gdy spadnie tylko na obroty jałowe gaśnie. Auto jest w gazie na instalacji STAGA, jednakże na benzynie jak i na gazie problem występuje ten sam. Co może być tego przyczyną? Poza tym na wyższych obrotach jedzie idealnie, wczoraj przejechał trasę 400km bez najmniejszego problemu. Z tego co wyczytałem może być to silniczek krokowy lub przepływomierz ale wszyscy którzy mieli problem z tymi elementami nie mieli objawu gaśnięcia silnika i to tak częstego.


Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może być uszkodzoną odma i ciągnie lewe powietrze. Odepnij wtyczkę od przepływki, jak będzie lepiej to szukaj lewego powietrza.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik m52 czy m52tu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.