Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zakupiłem ostatnio BMW e90 320si po swapie na M54B30 i mam problem ponieważ w aucie pozostał dyferencjał z 320si czyli 4.10 i jadać na 6 begu przy 100km/h mam ok 2800obr. co dla mnie jest za wysoko. chciałbym uzyskać obroty przy w/w prędkości na poziomie 2100-2200obr. i moje pytanie jaki dyfer zastosować by pasowa p&p i dał takie prędkości obrotowe. Myślałem o 3.07 lub 3,23? Może ktoś z was ma swap taki zrobiony i podpowie co wybrać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.