Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem , po dłuższym postoju 6h-8h auto po odpaleniu klekocze stuka trwa to różnie 10s a nawet potrafi do minuty zależnie czy jest zimno , sprawdziłem zaworek zwrotny w podstawie również podmieniłem podstawę oleju by się upewnić ze zaworek jest ok niestety nic to nie dało , co może być jeszcze przyczyna stukania ? Czy pozostaje wymiana szklanek ?
Opublikowano

Zaworek, to zawsze widać po ciśnieniu oleju. Sekundę dwie dłużej się świeci kontrolka ciśnienia. Po za tym filtr oleju z reguły jest mniej lub bardziej ściśnięty-zgnieciony, bo go zgniata, jak za każdym razem pompuje ciśnienie.

Najpierw to sobie kup stetoskop za 15zł i ustal skąd to stukanie dokładnie dochodzi.

A nim bym wymienił szklanki, to najpierw wymieniłbym/zmienił olej. Np. Valvoline do dużych przebiegów(jeżeli to wina ciśnienia).

Opublikowano

Jak mówisz, że sprawdziłeś ciśnienie...i olej ok.

No to czas podpiąć się kompem i sprawdzić vanosy, czy aby to nie zawory tak klepią.

Panewki mówisz, że nie. No to może rozrząd się wyciągnął nadto.

Takie diagnozy klekotu przez internet :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.