Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem trzęsienia kierownicą. Najbardziej to czuć przy 80km/h. Koła wyważone na 100%. Przy wizycie u wulkanizatora, zauważył, że zacisk lewy przód mam do roboty, lekko trzyma, tylko czy to od tego może być? Jeszcze jeden problem mam, i nie wiem czy to przypiąć właśnie do zacisku, otóż przy małych prędkościach, 10km/h do 25km/h Samochód dziwnie się zachowuje, przy hamowaniu czuję jakby "żabkował" i przy przyspieszaniu też. Skrzynia automat więc nie jest to możliwe, żebym jakoś sprzęgło puszczał w zły sposób. W Niedziele odstawiam do mechanika na regeneracje zacisku, tylko martwi mnie to "żabkowanie". Kanał mam więc jakby ktoś mógł naprowadzić co sprawdzić to byłbym wdzięczny :)
Opublikowano
Lozysko ?

W sumie by mogło być też bo wyje lekko z tylu, lecz nie przypuszczałem że to może robić takie żabkowanie, dam update jak odbiorę od mechanika bo będę robić hamulec z przodu, ręczny i łożyska z tylu przy okazji razem z ręcznym

Opublikowano

Dwie kwestie ode mnie:

- wiele firm wyważających koła oszczędza na kalibracji maszyn ORAZ na pracownikach; w efekcie niby płacisz za usługę a kierą telepie powyżej 80km/h

- jeśli masz zasyfione prowadnice klocków w zacisku, to to jest właśnie pierwszy punkt; od tego można nawet zagotować łożysko w piaście i napytać sobie prawdziwej biedy - mówiąc bardziej obrazowo, jeździsz jakbyś ciągał przyczepkę a przy okazji gotujesz łożysko, nie mówiąc o skrzyni i dwumasie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.