Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z BMW X3 N47D20O0 mianowicie skończyła się pompa w zbiorniku co dało pełno opiłków i doszły aż do pompy wysokiego ciśnienia, wiec zostały wymienione pompa w baku , pompa podprogowa, pompa wysokiego ciśnienia została zregenerowana o raz wymieniłem zawór regulacyjny i czujnik ciśnienia na listwie, oraz wszystkie filtry, po odpowietrzeniu wszystkiego kilkukrotnie przez procedurę w ISTA odpala tylko na plaka po czym już normalnie chodzi , ale jak gaszę to już nie odpala po odpaleniu widzę że pompa powinna chodzić na 300bar a ma wahania 190-220bar co jest jeszcze do wymiany ? czy pompa po regeneracji nie chce funkcjonować prawidłowo ? Proszę o pomoc .

BŁĘDY :

004B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w układzie comon raill przy urachamianiu silnika

004A4E DDE: Świeca żarowa cylinder 3

004A4F DDE: Urzadzenie sterowania świec żąrowych

Korekty wtrysków.

1. -0.3

2. -0.1

3. +0.9

4. 0.2

PIERWSZY FILM PRZEDSTAWIA ODPALANIE A DRUGI ODPALONY NA PALKU




Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.