Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

Jako nowy użytkownik z góry przepraszam, że nie znalazłem rozwiązania we wsześniejszych wątkach ale szukałem i nie znalazłem.

Przepalił mi się już drugi raz regulator napięcia w alternatorze. Pan doktor alternator stwierdził, że w regenerowanych alternatorach zakłada się chiński regulator napięcia który w momencie jakiegokolwiek zwarcia przepala się.

Czy miał ktoś z Was problem ze zwarciem na wiązce która wzbudza alternator? Czy jest jakieś miejsce w którym kable się przecierają i robią zwarcie?

Na pewno coś jest na rzeczy bo po odłączeniu alternatora z wtyczki kontrolka ładowania delikatnie się żarzy a nie powinna wiec musi dostawać lewy prąd z kabla wzbudzającego alternator.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Moderatorzy
Opublikowano
po odłączeniu alternatora z wtyczki kontrolka ładowania delikatnie się żarzy

Jak odłączysz ładowanie to kontrolka ma się świecić - to normalne, bo nie ma ładowania. Nie wiem dlaczego się żarzy, u mnie też tak jest, tzn. na zapłonie kontrolka ładowania się świeci bardzo słabo. Nie pamiętam czy na starym alternatorze też tak było, ale nie chciało mi się przekładać starego z powrotem. Ładowanie jest więc to zignorowałem, bo nie znalazłem rozwiązania problemu, zrobiłem tak już 35000 km.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.