Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono.


Moze ktos mial juz podobny przypadek i bedzie w stanie podpowiedziec. Mam e61 jak w temacie z 2008 roku. Poczatkowo mialem problem z cisnieniem na listwie wtryskowej. Teoretycznie powinno ono byc 40x wyzsze od cisnienia z baku (5bar) czyli powinno byc 200bar. Niestety ciagle bylo nizsze mimo tego ze flow pressure wskazywalo stale 5 bar. Kupilem nowa pompe HP wymienilem i problem ustapil, blad zniknal, za to pojawil sie blad niskiego cisnienia :( teraz max jakie uzyskuje cisnienie to 4.7 bara. Auto odpala po 3-4 obrotach walu. Podjalem decyzje ze moze przez to ze szwankowala pompa HP to pompa niskiego cisnienia poprostu sie zajechala. Wiec kupilem pompe ta co jest w baku. Wymienilem ale niestety problem pozostal. Pytanie gdzie szukac problemu ? Zostaje jeszcze filtr z regulatorem ?? Ale czy to faktycznie moze byc to ? Korekty wtryskow wszystko jest ok. Czasy wtrysku tez. Nie mam juz pomyslow powiem szczerze.

Opublikowano
Ja miałem błąd 2AAF ale silnik odpalał i pracował normalnie. Jeździłem tak parę lat dopóki nie skasowałem adaptacji: błąd po skasowaniu zniknął i od prawie trzech lat się nie pojawił. Ciśnienie też sie unormowało - teraz jest bez dużych skoków. Chociaż o ile pamiętam to gdy miałem ten błąd to cisnienie było z reguły ponad 5bar.
Opublikowano
Dzieki za podpowiedz. Kasowales inpa ? jakas specjalna procedura jest po kasowaniu adaptacji ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.