Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.


W związku z często występującymi pożarami F10 spowodowanych wadliwymi chłodniczkami EGR, zastanawiam się nad wyprogramowaniem oraz zaślepieniemEGR w celu wyeliminowania ewentualnego zapłonu.DPF zostałby na swoim miejscu.

1) Czy polecacie taki zabieg?

2) Czy w takim wyprogramowania EGR, auto będzie palić mniej lub więcej paliwa (będzie jakaś różnica) ?

Opublikowano

Na wadliwa chłodniczke jest akcja serwisowa, w razie gdyby zaszła potrzeba wymiany.

Jej rozszczelnienie łatwo zauważysz po ubytku płynu chłodniczego.

Jedzij spokojnie i nie martw się na zapas.

Nic się nie zapali

Opublikowano
Tylko, że to już będzie 3 wymiana. Wcześniej miałem wymianę i 6 miesięcy po akcji serwisowej chłodniczka rozszczelniła się. Dziękuję za taką akcję serwisową skoro wymieniają i nie ma gwarancji że będzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.