Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jak to bywa w tym silniku zabrałem się za wymianę uszczelniaczy zaworowych , niestety po wpuszczeniu na tłoki kamerki inspekcyjnej okazało się iż jest tyle nagaru że trzebabyło niestety demontować głowicę do czyszczenia i sprawdzenia. Przy okazji wymiana wszystkich uszczelek na nowe - łącznie z wymianą uszczelki miski olejowej . Poskręcałem wszystko na blokadach, wymieniłem od razu wałek ssący bo był na jednym zaworze nieciekawy ( zestaw blokady rozszerzony o części do wałka mimośrodowego) i czujnik wału delphi. Po złożeniu i odpaleniu coś jest z nim nie tak., strasznie wibruje przy dodawaniu gazu tak jakvby był na stałe przykręcony do budy bez poduszek. Zapalił od szczała , na jałowym pracuje równiuteńko problem zaczyna się po przygazowaniu. Wydech wpada w straszny rezonans i silnik ma straszne wibracje juz przy 2000 obr. Rozebrałem jeszcze raz aby mieć pewność co do rozrządu i wszystko jest wporządku. Już troszeczkę mnie to irytuje bo od tygodnia szukam co moze być nie tak. Adaptacje wałka zrobiłem oczywiście.
Opublikowano
Edit. Właśnie przeczytałem o wałkach balansujących, rozrząd był demontowany kręciłem wałem nie raz , łańcuszka pompy oleju nie ruszałem, musze ustawiać te wałki ww poziomie jak składałem rozrząd? I czy może to być przyczyna wibracji i dziwnej pracy silnika?
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli naprawiony to sie pisze co bylo powodem....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.