Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema dawno tu nie bylem :mrgreen: powie ktos dlaczego cewka od 4 cylindra jest taka żółta i od 3 ma nalot na styku na 3 cylindrze bylo wypadanie zapłonu na 3 cylindrze ,

cewki mają 22 tysiące przejechane i są boscha 471 koncowka


Cyl3


uc?export=view&id=1YFozyHgG43Fj-NtiRBZOAYGU75iJtlKJ

Cyl3

uc?export=view&id=1Y60EZcj5O_ea34Ql8dxkHL8xuvgD57Ty


Cyl4

uc?export=view&id=1XtZGrRc1yVNbaUjgpcraIx0qcz1KLsSk


Cyl4

uc?export=view&id=1Y4udtw9PPEs_U3aV-twc75RC0PvBV4je

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Część wody spływającej z przedniej szyby przedostaje się między podszybiem a plastikiem na którym trzyma się filtr kabinowy. I niestety leci w okolice 4 cewki/świecy. Jak wody jest dużo, to dopływa też do 3. Jest tam wysoka temperatura i woda paruje, a zostaje biały nalot - kamień. Dodatkowo 4 rdzewieje, bo praktycznie stoi we wodzie. Ja wszystko oczyściłem i uszczelniłem silikonem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.