Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

to moje pierwsze odwiedziny na forum. W kwietniu tego roku zakupiłem GT630D rok 2017. Na samym początku byłem bardzo zadowolony z kultury pracy silnika i z samego komfortu. Jednak po około 2 miesiącach silnik zaczął głośniej pracować. Od tego czasu wymieniłem poduszki silnika , skrzyni biegów , kolektor, wtryski. Czy się poprawiło ? na krótki czas tak. Jednak od ponad miesiąca

pojawiły się drgania na karoserii i na kierownicy. Tydzień temu wymieniono mi rurkę od od odmy bo miała lekkie pęknięcia i delikatnie praca silnika się poprawiła. Pracuje jakby ciszej. Niestety nadal są drgania na kierownicy i karoserii. Proszę czy macie na to jakiś pomysł lub znacie mechanika , który sobie z tym poradzi ?

Opublikowano

Podaj trochę więcej szczegółów na temat charakteru drgań:

- Podczas przyśpieszania, hamowania czy nie ma znaczenia?

- Czy częstotliwość drgań jest zależna od prędkości?

- Było coś robione z zawieszeniem lub hamulcami - wymiana tarcz?

- Wymieniałeś opony?

Ja w swoim 630i walczę od jakiegoś z czasu z drganiami występującymi tylko podczas hamowania. 2 razy wymieniane tarcze z przodu i pomagało na jakieś 1500 km po czym drgania wracają...Mam hamulce M - performance, duże tarcze z przodu. Obstawiam, że serwis nie sprawdził w ogóle bicia tarcz po montażu a z tego co wiem ma to kolosalny wpływ późniejszą eksploatację i jest podstawą do reklamacji gdyby bicie było poza dopuszczalną normą.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,

to moje pierwsze odwiedziny na forum. W kwietniu tego roku zakupiłem GT630D rok 2017. Na samym początku byłem bardzo zadowolony z kultury pracy silnika i z samego komfortu. Jednak po około 2 miesiącach silnik zaczął głośniej pracować. Od tego czasu wymieniłem poduszki silnika , skrzyni biegów , kolektor, wtryski. Czy się poprawiło ? na krótki czas tak. Jednak od ponad miesiąca

pojawiły się drgania na karoserii i na kierownicy. Tydzień temu wymieniono mi rurkę od od odmy bo miała lekkie pęknięcia i delikatnie praca silnika się poprawiła. Pracuje jakby ciszej. Niestety nadal są drgania na kierownicy i karoserii. Proszę czy macie na to jakiś pomysł lub znacie mechanika , który sobie z tym poradzi ?

 


Jaki przebieg? Problem rozwiązany?


W silniku 30d w wersji 265 PS jest problem z klapami w kolektorze ssącym- jak się nie mylę to cześć o nr 11618477029


Z tego co przeczytałem pierwszy objaw to drżenie kierownicy na postoju. Później wyrzuca błędy. Niestety nowe diesle ze względu na EGR i "funkcje" eko łapią sporo nagaru, pojawiają się luzy na elementach klap etc.


(kolektor wygląda tak https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-g05-g15-g30-530d-kolektor-ssacy-8477029-i12034108150.html)


Jak nie dostane po głowie to link do źródła informacji:


https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1810793


powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.