Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwsze kilometry zrobione.

Oczywiście nie obyło się bez przygód... wyjechałem, dałem gazu pierwszy raz i słychać "wybuch". Jeblo mocno aż chciałem szukać korby pod autem, pojawilo się trochę dymu. Ściągnęło rurę od turbo do coolera, chyba spinka źle siedziała xD

A turbo fajnie wstaje, czuć że jest moc, ale czy więcej to bym nie powiedział. No może lekko z dołu, a na wyższym biegu nie puchnie górą... Ale mam odcinkę na 4200 bo tam seryjne turbo już nie chciało współpracować. Na oryginalnej turbinie od 3000-3200 obr było czuć jak zaczyna ubywać moc, a po zmianie biegu był lag i słabo przyspieszała.


Z minusów podejrzanie mocno wzrosło spalanie :?


To zostało mi założyć pompę i cooler który czeka... Co do wtrysków dalej nie wiem co z nimi zrobić. :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok, super dzięki...


nastawnik ma numer 6NW 009 660

turbo ma numer 7810 189 C 02


czyli w tym przypadku d20c tez piny 3 i 4??? ;)

 

Wyglada ze tak samo bedzie, ale zrób fotę koloru kabli wtyczki , ktorą wpinasz do nastawnika. Jak bedziesz mial identyczne jak karzeu765, to dokładnie tak samo, trzeba przepinowac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety zdjęcia wtyczki nie mam.. mam tylko te numery. :( trzeba by porownac schematy 143 i 184 i porownac opisy ponow ale pewnie nie jest latwo odnalezc. w tis nie znalazlem.


z kilku zrodel - miedzy innymi od jednego z Kolegow z forum - sa informacje wlasnie o zamianie pinow 3 i 4. tu u Kolegi sie sprawdzilo, ale to pomieszanie d20a z gwizdkiiem 184. zakladam, ze podobnie bedzie w d20c. fajnie tylko byloby miec pewnosc zanim kupi sie nowa sprezarke.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak widzisz w TIS sa dwa rodzaje, albo z 4 kablami i wtedy wystarczy zamienić piny 3 i 4 albo z 5 kablami i wtedy nie trzeba nic zmieniać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety nie wiem ile pinow ma kostka, bo jej nie wyciagalem...


generalnie - jesli ma 5 to prawdopodobnie p&p

jesli ma 4 - 3<>4 pin

tak czy inaczej jakakolwiek roznica moze byc tylko na tych 2 pinach, zadnych innych?

Opublikowano
Jeździ, zrobione już ze 150km. Górą tak nie słabnie ale mocy raczej nie przybyło. Dźwięk się trochę zmienił to na plus. Ale w trasie trzymając stałe obroty około 1500 czuć takie zajebiście delikatne szarpanie, pewnie po sofcie to się zmieni bo komp robi sobie korekty.
Opublikowano
Mój soft w aucie nie jest idealny, górą obcięta dawka paliwa i doładowanie... Cudów nie będzie, po zmianie pompy, IC i może wtrysków wtedy dopiero turbo pokaże na co je stać
Opublikowano

Jeszcze mam takie pytanko. Siedzi u mnie już ta turbinka z d20c ale mam "okazję" kupić komplet regenerowanych wtrysków z wersji 184km. I tu moje pytanie, czy mogę je zmienić i na nich jeździć bez robienia mapy? Np miesiąc tak polatać i dopiero jechać na soft?

Słyszałem że bez softa by rozwaliło dpfa, ale już mam downpipe więc jeden problem z glowy... Boo z kasą trochę krucho żeby robić od razu soft, ale wtryski wydają się w spoko cenie to chociaż bym wziął :D

I kogo polecacie do Chipa? Najlepiej okolice Brodnicy, ewentualnie Torunia... :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Beemka ciągle jeździ na tym turbo, ale dalej nie była strojona. Na postoju jest taki dźwięk, raz ładuje, zaraz nie. Jadąc ze stale wciśniętym gazem słychać w kabinie to samo, raz gwiżdże, zaraz nie. Po sofcie to sie ogarnie? Bo przyznam że na dłuższą metę zaczyna mnie to wkurwiać podczas jazdy :P

  • 2 lata później...
Opublikowano

Siemano, muszę odświeżyć post 🙂 Robię kumpla E91 i chcemy wykonać ten sam mod. Jednak tu pojawia się problem. Auto z końcówki 2007, n47d20a. Turbina z n47d20c, najprawdopodobniej 2013r. Bez przepinania pinów, błąd nastawnika, po przepięciu pinów również błąd nastawnika. Z tego co wiem w 2013r już jest potrzebny piąty kabelek we wtyczce, nie tylko 4 jak wcześniej. Co zrobić w takim przypadku? 

Jeszcze dodam że podpiąłem do swojej f20 i błędu nie ma, jednak wiązka jest na 5 pinów.

IMG_20250630_191103.jpg

IMG_20250630_191108.jpg

IMG_20250630_191119.jpg

IMG_20250630_191155.jpg

IMG_20250630_191213.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo jest od f30/f20 20d i nie zadziala. Nie ten sterownik dde. 

Opublikowano

Kurde szkoda bo trafiło się w super stanie... W poprzedniej beemce kupiłem pierwsze lepsze i działało 😕

To z czego szukać? E90 lci 184km?

Opublikowano

Właśnie to znalazłem... No cóż, wielkie dzięki za pomoc 🙂 Byłem pewny że D20C to D20C i turbiny będą pasowały, a ta dodatkowo jest z F10 jak tamta poprzednia którą kiedyś zakładałem. Jeden dodatkowy kabelek a tyle zmienia 😅

IMG_20250701_013547.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.