Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zauważam, ze po przejechaniu kilku km odpala się kontrolka Dpf, ale nawet po bardzo długiej jeździe ze stała prędkością i obrotami nie gaśnie, wiec pewnie wypalanie nie dochodzi do skutku. Auto stało się mulaste i trochę więcej pali. Po diagnostyce samochodu aplikacja w smartfonie okazlo się, ze max temperatura silnika na postoju to 70st, a jak ruszam to spada do 50.


Czy wymiana termostatów i uruchomienie wymuszenia wypalania w aplikacji pomoże w wypaleniu Dpf i przywróceniu dawnej mocy i spalania? Czy może to zupełnie nie o to chodzi i muszę szukać gdzieś indziej

  • Moderatorzy
Opublikowano

Termostat to mus żeby było o czym mówić. Potem albo uda się kilka razy wypalić albo do czyszczenia. Zależy ile czasu był tak jeżdżony.

Musisz monitorować błędy i ciśnienie wsteczne.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.