Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


mam problem z BMW E90 318i N46B20 z instalacją LPG. Podczas odpalania samochodu wyskoczył CHECK ENGINE.


Wykonałem diagnostyke ISTĄ i pojawiły się błędy związane z sonda lambda:


P1101 - 002CA2 - podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem

P1100 - 002CA3 - podgrzewanie sondy lambda 2 przed katalizatorem



Co może być przyczyną tych błędów? Miał ktoś taki przypadek? Od czego zacząć szukanie usterki?

Opublikowano

Ile masz tam przebiegu? Koło 200tys to sonda lubi paść a dokładniej grzałka w niej o czym świadcza błędy które masz.

U mnie się zapalało potem gasło aż w końcu już nie gasło . Ale to trwało dluuugo .

Spalanie było takie samo cały czas. Niestety na koniec żeby pozbyć się kontrolki check engine palącej się stale musiałem dokonać wymiany na sondę Bosch .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przebieg mam ok 250 tyś km. Ja nie czekałem jak zgaśnie tylko odczytałem błędy i skasowałem i obserwuje co się bedzie działo.


A u Ciebie jak to wyglądało? Po jakim czasie gasła kontrolka check engine?


Te błędy ewidentnie wskazują na sondę czy główną przyczyną może być coś innego, co powoduje zapalenie się błędu dotyczącego sondy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.