Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rok temu zauważyłem że co jakiś czas, nieregularnie gdy temp. silnika jest już 98-102 to zaczyna się wycie jak z odkurzacza. Mechanik stwierdził, że to może być podczas wypalania się dpf. W ostatnim czasie nasiliło się to i jest regularność. Po uruchomieniu silnika i osiągnięciu temp. 99 od razu zaczyna się wycie i nie ustaje. inny mechanik powiedział, że to pewnie wiskoza, ale u mnie jest wentylator elektryczny, więc albo wentylator pada albo czujnik temperatury podaje fałszywe dane. Wentylator uruchamiać się powinien na kilku poziomach chłodzenia. U mnie po osiągnięciu ww temp. wentylator chodzi na wysokim poziomie cały czas. Nawet w czasie postoju i temp. na zewnątrz 17stopni. Elektryk powiedział, że niemal nieprawdopodobne żeby padł czujnik temperatury.

Pytanie, czy po prostu wymienić wentylator? Czy można wymienić sam moduł wentylatora i cena będzie inna niż nowy wentylator? Zamiennik włoskiej firmy ( https://allegro.pl/oferta/wentylator-bmw-x5-x6-e70-e71-3-0d-dx-35i-35ix-850w-12179205873?reco_id=d99c888c-3137-11ed-9de0-7ab8ab515aa4&sid=1b14f67fa36602937f1572a57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5) to 1400 zł.


Jeśli mieliście podobny problem to proszę o info jak załatwiliście problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.