Skocz do zawartości

BMW ciężko odpala na zimnym


Adam94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio na parkingu pod sklepem zgasła mi bawarka przy cofaniu dodam ze jest to automat po czym odpaliłem ja ale bardzo ciężko zalapala teraz jest nieco inaczej na zimnym ciężko odpala po odpaleniu jest już Ok do mementu postoju Około 30min po czym znów ciężko inpa wywala dwa błędy 4704 pre supply pressure monitoring 2550 rail pressure control at start cisnienie wstępne wynosi wtedy 1.15 pompę progowa zmieniona

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy takim ciśnieniu wstępnym nie odpali, bo nie uzyskuje ciśnienia na pompie i wtedy masz error 2550. Pytanie, dlaczego jest tylko 1 bar po zmienionej progówce ? Sprawdź na samym zapłonie bez kręcenia ile wynosi. Jeśli jesteś przekonany, że progówka jest OK, to ja bym szukał przyczyny w regulatorze na pompie CR (mały oring parcieje, zestaw naprawczy F01M100278) lub któryś wtrysk daje wszystko na powrót.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakiej firmy pompa progowa? Pracuje prawidłowo (dźwięk)?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już ok pompka od strony pasażera w zbiorniku się zacinała zmieniłem i autko odpala jak należy wstępne cisnienie 3.77 ale mocno spada jak dodam gazu czy w tym zbiorniku są 2 pompki czy jedna ????

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jedna pompka w baku i właściwie jak jest martwa to auto nadal jeździ, ale zatrzymuje się przy poziomie 15 litrów, bo nie ma przelewania między komorami. Na postoju powinno być 4 bar, pod obciążeniem około 3,6 bar minimum. Jeśli spada bardziej to auto nie będzie miało mocy na wysokich obrotach. Coś nadal jest nie halo. Może zawór powrotny nie trzyma, albo ta progówka jest "z ryżu". Jaka firma ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dobrze byłoby zrobić logi doładowania i ciśnienia CR, żeby nie działać po omacku. Słaby dół może być kwestia EGR jeśli nie jest wykastrowany, albo turbo nie wstaje - zablokowana geometria, problem ze sterowaniem (wężyki podciśnienia, przetwornik)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Dół był spowodowany wężykiem podciśnienia nowy wężyk załatwił sprawę ☺️ Odpalanie zawieszona pompka w baku

A takie pytanie, czy jak pompka w baku się zawiesi (zależnie od okoliczności) to czy może działać jako korek, blokując przepływ ropy dla pompy progowej? Mimo poziomu powyżej 15l. Czy nie ma takiej możliwości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.