Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam oryginalnie montowane przez BMW HELLA xenony w Niemczech i własnie jeden padł.rozmontowałem i jest problem.Jest to stary typ montażu,jeszcze z lat 90 i sa tam jedne z pierwszych przetwornic i żarówek.Jest to żarówka typu D1.Żarówki były wlutowane na stałe w startery.Rozmontowałem jakos z kumplem i nie wiem co dalej.Czy da sie zamienic ta żarówke na D2S i czy da sie ją wlutowac czy jak,bo zgłipiałem....Chciałbym sobie zaoszczedzic i nie zakładac całego nowego systemu....Starter jest tutaj jednoczesnie oprawką dla żarówki i mocowaniem jej w soczewce.Nizej fotki.... :cry2:

 

http://img340.imageshack.us/img340/6241/bmw750283dv3.jpg

http://img167.imageshack.us/img167/4198/bmw750281dq9.jpg

http://img171.imageshack.us/img171/2599/bmw750284yr6.jpg

http://img56.imageshack.us/img56/4093/bmw750282ot5.jpg

 

Moze ktos ma w rodzinie jakiegos Pomysłowego Dobromira,bo moze czasem jestem Adam Słodowy,ale na wszystko nie mam pomysłów....

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Witam!

 

Pogratulować pierwszego na świecie auta z xenonami !

 

Kiedyś było tym wątek, ale przypomnę,

 

Kontsrukcja lamp jest taka, że musisz wymienic cały element ze starterem.

Do dostanie tylko w ASO, cena 4700 pln za sztuke.

 

Proponuje kupic zestaw HID H1 za 700-800 pln i zamontowac z 15 minut.

Opublikowano

Znalazłem z żoną rozwiazanie za 600 zł,ale dobrałem sie juz do srodka tego urządzenia i propozycja wyszła taka ,ze spróbuje zamontowac tam żarówke D2s,bo istnieje mozliwosc ze nie bedzie problemu,a jedynie troszke pracy własnej.

Koledzy jesli macie jeszcze jakies sugestie to czekam.....

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Będziesz musiał wymienić oba żarniki bo będą inaczej świecić.

Reszta to już tylko sprawa zdolności manualnych.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
zarowki D1S mozna jeszcze kupic , kiedys sie spotkalem z owa oferta na allegro .. oprawka gniazda D1S i D2S jest taka sama , kwestia samego zasilania palnikow. napewno sam juz jakos do tego dojdziesz majac urzedzenie w reku. kwestia tego co taniej ci wyjdzie a na przyszlosc to moze jednak zainwestowac jednak w zestaw HID i miec tak jak UE przykazala , unikniesz klopotu na kolejne pare lat ;)
Opublikowano
:dance: EUREKA tak jak pisalem poradzilem z tym sobie dosc tanim kosztem dziala i swieci jak powinno tak jak pisalem byl to dos stary system na palnikach D1 ale zadzwonilem do serwisu zajmujacymi sie naprawa venonow i pzretwornic i panowie doradzili co zrobic kupic zarowki D2S sa one przeznaczone wlasnie do soczewkowych lamp a w srodku juz w starterze jest specjalne miejsce w ktore one beda pasowac idealnie kwestia jak pan powiedzial zdolnosci manualnych i podlutowania jej wewnatrz startera i bardzo dobrego zaizolowania oraz zalania specjalnym elektronicznym zelem zeby nie bylo przebic a ogniskowa i ustawienie palnika napewno bedzie prawidlowe wiec tak zrobilem najpierw rozebralismy jak na fotkach te spalona i wymienilismy twk jak mnie poinstruowal pan z servisu na poczatku kable byly zbyt blisko siebie i moj Dzieki Bogu kolega a akurat zawodowy elektryk przemyslowy stwierdzil ze wystepuje tam tak duze napiecie ze prad idzie na kable a nie na palnik i rzeczywiscie po dokladnym zaizolowaniu kabli i zalaniu zelem jak nalezy Proba i Cud palnik i lampa zadzialala jak nalezy w identycznym czasie co stara nie ruszana z drugiej strony snop swiatla identyczny i kat polozenia martwego punktu czyli zalamania tego trojkata jaki daje zarowka tez ten sam co prawda barwa inna ale to juz szcegol bo kupilem druga zarowke i w drugiej tej co jeszce chodzi tez w ten sposob wymienie zeby miec te sama barwe swiatla wiec cala operacja wyniosla mnie 160zl za dwa palniczki (zarowki )PHILIPS 35W 4800kelvinow i dwa telefony oraz troche pracy Ale sie oplacilo Pan z servisu stwierdzil ze tak juz wymienione palniki na tych pzretwornicach i zaplonnikach to nastepne pare lat jezdzenia Podobno te stare sa nie zniszczalne i nie ma narazie na nowych technologiach tak wytrzymalych jak te stare co sam stwierdzil ze mozna wnioskowac po tym ze byly zalewane i wytrzymaly tyle lat bez wymian Super Udalo mi sie jak by cos sluze rada jak to zrobilismy jak by ktos mial podobny problem

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Mirek, jak już coś piszesz, dzielisz się wiedzą i doświadczeniami, to zrób to porządnie,

używaj przecinków itp. bo wychodzi niestrawny bełkot.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.