Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawi mnie co trzeba ogarnac zeby zrobic z 2.0i wersje 3.0i .

Wg realoem roznia sie tłokami. Turbo, wtryski, wal , korbowod takie same.

Co jeszcze się różni?


Softem z wersji 2.0 i robi 280-290 ps

3.0i idzie na 300 ps


Wymiana tłoków i korbowodow w 2.0i na kute dałaby to samo co w 3.0i ? I otwierała drogę do większej turbiny

Opublikowano
Czy nie taniej wyjdzie odrazu zamówić 30i ? Z oryginalnie przygotowanym silnikiem do większej mocy , oprogramowanie jest tez inne i cały osprzęt silnika .
Opublikowano

Po pierwsze to g01 mam już kilka lat wiec nie ma co zamawic mozna modzic co jest. Zmiana auta tez odpada moje juz pomodzone ma u mnie do conajmniej 10 lat bo watpie zeby byl chetny za zakip drogiego świezego auta po retrofitach.


Po drugie jakie to zmiany w osprzecie jestes wstanie wskazac pomiędzy 2.0i a 3.0i ? Bo sam soft to najmniejszh problem

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Totalnie nie widzę sensu takiej zabawy, zmienić auto zwyczajnie będzie prościej i taniej.
Opublikowano
Totalnie nie widzę sensu takiej zabawy, zmienić auto zwyczajnie będzie prościej i taniej.

Dlaczego ? Argumenty ? Bez obrazy ale czy wrozysz ze szklanej kuli ? Zakladajac z gory ze wszystko sie nie da to caly tuning i retrofity by nie istnialy


Nie jestem pewny ale jezeli jedyna roznica miedzy tymi silnikami jest program i tloki to zmiana tlokow i program jest na pewno duzo tansza niz zmiana auta. Bo zakup nowego to dolozenie conajmniej 100 tys a zamieniac swoje auto kupione jako nowe na niepewna uzywke to glupota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.