Skocz do zawartości

Ciśnienie oleju


brixu058

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że podobne tematy były już na forum, ale żaden z nich nie dotyczy mojego przypadku.

E39 523i - raz na jakiś czas, na ciepłym silniku i biegu jałowym pojawia się lampka (czasami migocze jakby było "zwarcie" ) i komunikat oldruck motor aus, czyli komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Pojawia się on tylko na luzie przy niskich obrotach, gdy tylko dotknę gaz - komunikat jak i lampka oleju znika. Teorii jest wiele, a to czujnik kiepski, a to dolej oleju, a to smok brudny, a to ściągnij miskę i zobacz a to pompa oleju a to panewy. Co do panewy to mam na 99% pewność, że są zdrowe. Czy ktoś z Was miał taki problem? I na czym się skończyło. Oraz pytanie, skoro komunikat i błąd wyskakuje tylko przy niskich obratach (wg. zegarów na luzie mam ok 600rpm) to czy nie wystarczy... podnieść obroty na luzie do chociażby tych 800? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jaki olej i jaki filtr oleju? Kiedy wymieniane?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Skąd takie dziwne wybory?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się dziwisz ?

Moje BMW: E39 523i 2002

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takim problemie, pierwszą rzeczą jaką należałoby zrobić, to podpiąć manometr i zmierzyć to ciśnienie, jakie jest maksymalne i do jakiej wartości spada na wolnych obrotach, czujniki rzadko się uszkadzają, w większości przypadków problem związany jest z ciśnieniem, filtron nie jest najlepszym wyborem, z tym olejem też odważnie idziesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.