Skocz do zawartości

Problemy z diagnozą / INPA


wapnk

Rekomendowane odpowiedzi

BMW E46 N42B18 2002 rok sedan polift. Gniazdo obd2 z lewej strony pod kierownicą, pod maską brak jakiegokolwiek gniazda.

Bolączką samochodu jest wypadanie zapłonu, nierówna praca silnika itd... Po kilku wymianach podstawowych części (świece, cewki, filtry) problem nie ustępuję dlatego postanowiłem samodzielnie zdiagnozować samochód. Zakupiłem interfejs 2KL https://allegro.pl/oferta/polski-interf ... 8319651833 . Niestety po dziesiątkach instalacji różnych sterowników, różnych wersji inpy, konfiguracjii i użycia maszyny wirtualnej ciągle nie udało mi się połączyć z jakimkolwiek modułem z samochodem. Do kabla dołączona była oczywiście instrukcja w raz ze sterownikami co oczywiście robiłem w pierwszej kolejności - nie działa. Inpa wykrywa zapłon , ale po próbie połączenia się z jakimkolwiek modułem dostaje błąd NOT RESPONSE FROM CONTROLUNIT. Po rozebraniu interfejsu widać ze 7 i 8 pin są połączone . Gniazdo od bezpiecznika OBD2 w samochodzie jest "nie aktywne". To znaczy brak jest w nim bezpiecznika, brak jest jednej blaszki. Jednak nie wygląda to jakby było coś urwane. Takich samych pustnych gniazd jest około połowa.

Może ktoś by pomógł jeśli spotkał się z podobym problemem ? Próba diagnozy odbywała się na lenovo ideapad l340 win 10 64 bit (oraz później na win xp32 bit na maszynie vm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.