Skocz do zawartości

Pilot alarm zamek centralny


fast-bmw

Rekomendowane odpowiedzi

To znowu ja.

Problem jest u mnie taki że auto miało dołożony alarm. Nie wiem czy działa. Więc oprócz klucza mam pilota. I tu uwaga: auto otwieram kluczem w zamku. Zaczynają migać kierunki. Potem zanim odpalę muszę osobnym pilocie włączyć lewy przycisk żeby przestały bo nie odpalę silnika. Po skończonej jeździe. Auto można zamknąć z osobnego tego pilota. Ale już nie otworzy. Dziś przez jakiś czas zaczął działać pilot w kluczu. Zamykał otwierał, nawet klapę. Co mogę z tym zrobić? Odciął bym alarm ale mam obawy że mi immo zablokuje. Jeszcze na dniach sprawdzę kable w klapie (bo wycieraczka nie działa) może coś jeszcze nie łączy. I może podłącze INPA może coś pokaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrzucić ten dodatkowy alarm-pilot, teraz nakładają się dwa systemy i cholera wie, gdzie się ktoś podopinał i co zabezpiecza ten dołożony, ale jak znajdziesz centralkę tego alarmu, po kablach będzie można dojść dokąd biegnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrzucić ten dodatkowy alarm-pilot, teraz nakładają się dwa systemy i cholera wie, gdzie się ktoś podopinał i co zabezpiecza ten dołożony, ale jak znajdziesz centralkę tego alarmu, po kablach będzie można dojść dokąd biegnie

Rozumiem. A po zamknięciu auta pilotem po kilku sekundach słychać jak system pstryka-sprawdza wszystkie zamki po kolei i zamyka szyby. To będzie zasługa alarmu czy BMW ma już fabrycznie taki dinks?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Domykanie szyb ma fabrycznie tylko możliwe że u ciebie trzeba zakodować ncsem.

Gdy u mnie przestaje reagować na pilota fabrycznego muszę delikatnie wkładką w drzwiach kierowcy ruszyć lewo prawo i znowu działa więc pewnie mam jakieś styki w zamku do wymiany ale zdarza się to sporadycznie więc nie ruszam ;)

Jak wiesz gdzie jest dokładana centralka to zobacz jaki to model, schemat pewnie znajdziesz w necie, zobaczysz które przewody musisz ewentualnie zmostkowac. Odepniesz wtyczkę od centralki zrobisz mostek na dwóch przewodach które idą od przekaźnika za ezpieczajacego przed uruchomieniem i po robocie.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zamknięciu auta pilotem BMW, nic nie powinno pstrykać, podejrzewam że to ta dołożona centralka coś tam wysyła do tych zamków, domykanie szyb jest normalnie w pilocie BMW po przytrzymaniu dłużej zamykania jeszcze raz, zdemontować to i zalogować się NCs-em i sprawdzić konfigurację, mówiąc szczerze niewiele widziałem E39 w ogóle BMek z podokładanymi pilotami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zamknięciu auta pilotem BMW, nic nie powinno pstrykać, podejrzewam że to ta dołożona centralka coś tam wysyła do tych zamków, domykanie szyb jest normalnie w pilocie BMW po przytrzymaniu dłużej zamykania jeszcze raz, zdemontować to i zalogować się NCs-em i sprawdzić konfigurację, mówiąc szczerze niewiele widziałem E39 w ogóle BMek z podokładanymi pilotami

No widzisz. Ja mam i takie dokładki mnie denerwują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A INPA też mi pokaże jakieś błędy w elektryce, np w centralnym? Tylko zanim to podepne muszę sprawdzić gdzie mi kable nie łączą. Wycieraczka tylna nie działa (może silnik) klapę z guzika pod kierownicą otwiera. Wolę się upewnić czy wszystkie kable są całe. Z której strony one idą? Te w klapie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze taka uwaga. Mam zdjęta osłonę klapy i wyjęty silniczek wycieraczki. Brakuje mi mikrostyku do otwierania szyby w klapie. Ale zamek działa na zwarcie. Tylko że świeci mi cały czas że klapa otwarta. Jedna zworka jest zamknięta na trytke. Taka mała, zapewne od szyby. A od klapy gdzie jej szukać? I czy jak kabel w zawiasie będzie uszkodzony to też będzie świeciła?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak odepnę ten dodatek to centralny nie powinien zwariować, co?
nikt tego nie wie, ale teraz masz choinkę i nawet jak się pokaże problem, to na pewno sobie poradzisz, jak masz dwa systemy, to już trudno rozkminić co czym steruje, wycinaj ten dodatkowy bajer i daj znać jak się zachowuje centralny po tym, będziemy mysleć co dalej..pousuwaj trytytki, podokupuj mikrostyki, i pozakładaj, części są dostepne, nie muszą być nowe. Nikt tu nie napisze dokładnie co masz zrobić, za dużo zmiennych, ale jak wytniesz dodatkową centralkę, pozakładasz brakujące elementy i napiszesz jak się zachowuje samochód, będzie to duuuży krok do przodu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak odepnę ten dodatek to centralny nie powinien zwariować, co?
nikt tego nie wie, ale teraz masz choinkę i nawet jak się pokaże problem, to na pewno sobie poradzisz, jak masz dwa systemy, to już trudno rozkminić co czym steruje, wycinaj ten dodatkowy bajer i daj znać jak się zachowuje centralny po tym, będziemy mysleć co dalej..pousuwaj trytytki, podokupuj mikrostyki, i pozakładaj, części są dostepne, nie muszą być nowe. Nikt tu nie napisze dokładnie co masz zrobić, za dużo zmiennych, ale jak wytniesz dodatkową centralkę, pozakładasz brakujące elementy i napiszesz jak się zachowuje samochód, będzie to duuuży krok do przodu

W wolnym czasie tak zrobię. Pytanie tylko po co ktoś zakłada takie coś i robi tym samym problem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.