Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Hej

 

 

Jeśli tylko podczas hamowania - to na 90 % odpowiedzialne są pofalowane tarcze hamulcowe

 

Nie wiem jak mocne jest to bicie - jeśli jest lekkie i od 160 km/h w wzwyż to pofalowane są lekko ale usterka z czasem się będzie pogłębiała .

 

Jeśli telepią już przy 90 km/h zrób to szybko - bo to mocno wkurza .

 

Jesli grubość tarczy jest odpowiednia - daj je do przetoczenia - jesli masz końcówkę klocków od razu po przetoczeniu załóż nowe .

 

Te 10 % pozostawiam na błędy w zawieszeniu - np pocżątki luzu na dążku srodkowym czasami dają takie objawy .

 

Pozdro :D

MarioBigRed

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jeśli tylko przy 100 - ówce a przy 140 nie ..... to zaczynają się schodki :mad2: .

 

Czy podczas jazdy na wprost - bez hamowania czujesz lekuchne wibrato na kierownicy w okolicach 100 ówki ?

 

Na moje oko będzie odpowiadać jakiś element zawieszenia ( wahacze - - przy czym jeśli mechanicy wyeliminują - - to ja stawiam na drążek środkowy - choć każdy mechanik powie CI że na oko dobrze wygląda )

 

Usterka lekko skrzywionych tarcz może się nakładać na problemy luzowe w zawieszeniu .

 

Jeśli masz oryginalne Bawarskie felgi to zignoruj ten wątek jeśli nie - sprawdź u oponiarza czy felga jest dobrze osadzona - być może jest pewien luz i potrzeba Ci pieścieni centrujących (koszt kilka złotych )

 

Jak już będziesz u oponiarza - daj koła przynajmniej przednie do wyważenia - bo drgania pośrednio mogą pochodzić od opon

 

MarioBigRed

Opublikowano
wibracje są tylko i wyłącznie jak zaczynam hamowanie jak jade na wprost nic sie nie dzieje wibracje sa tylko i wyłącznie przy hamowanieua wiekszymi predkosciami
Opublikowano
myślę, że kolega dobrz Ci radzi aby njpierw sprawdzić dokładnie tarcze cahmulcowe i koła bo one najprawdopodobniej są winne a potem szukać przyczyny w zawieszeniu. Zawieszenie jest kłopotliwe bo czasami tudno je sprawdzić w domowych warinkach gdy jeszcze nie jest totalnie zużyte
Opublikowano

Ja tez tak mialem w poprzednim aucie przy predkosci okolo 110 km/h przy chamowaniu chcialo mi wyrwac kierownice z rak wymienilem tarcze i pomoglo :lol: mozesz tez podiechac na stacje kontroli poj. tam ci sprawdza czy bija tarcze czy cos z zawieszeniem koszt za sprawdzenie to okolo 20-30 zl :)

 

(bynajmniej u mnie tyle kosztuje) :twisted:

Opublikowano
dzisiaj zauważyłem że jak naciskam mocno na pedał hamulca to jest oki a jak naciskam stopniowo ta są te drgania oczywiscie mówimy tu o wiekszych p[redkosciach
Opublikowano
ja miałem identyko! Tarcze(jeśli są dobrej firmy) nie powinny się pokrzywić. U mnie wystarczyło wyminic tuleje górnych wachaczy, jak dla mnie to u ciebie jest podobnie. Kolega miał podobną przypadłość i wyminił właśnie te tuleje, stąd i ja wiedziałem co robić. Za dwie tuleje dałem coś 80 zł Lemfordera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.