Skocz do zawartości

F45 active tourer : D354F8 D3542C błędy w hamulcach


Wojtek1912_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Po podłączeniu bimmer tool i odczytaniu błędów w hamulcach wyświetla 2 błędy D354F8 D3542C. Szukałem informacji co kody oznaczają ale nie znalazłem. Spotkał się ktoś z tymi błędami lub wie skąd one się biorą?


BMW 2 Active tourer 2016r 218d 150km przebieg 160tys manual , z hamulcami nic złego się nie dzieje ale chciałbym usunąć usterkę. Będę wdzięczny za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

D354F8


Opis kodu błędu

Odbierająca jednostka sterująca rejestruje usterkę, gdy oczekiwany komunikat z nadawczej jednostki sterującej nie zostanie odebrany.

Tego typu błędy są zwykle powodowane przez zakłócenia na połączeniu magistrali między dotkniętymi nimi jednostkami sterującymi (łącze fizyczne).


Warunki kodów usterek

Ogólne warunki

Napięcie zasilania od 9 do 16 woltów.

Stan terminala

Terminal 15

włączony

Stan terminala

Status PWF: Jazda


Stan terminala

Status PWF: Zamieszkały


Warunki jazdy

Uwaga: Oznaczenia statusu terminala lub statusu PWF obowiązują zgodnie z układem elektrycznym pojazdu.


Stan czasu usterki

Kod usterki jest wprowadzany po uruchomieniu centrali po maksymalnie 10 sekundach.


Plan serwisowy

Uruchom moduł testowy „Brak komunikatu analizy systemu”. W tym module testowym analizowane są wszystkie wpisy kodów usterek „Brak komunikatu” ze wszystkich jednostek sterujących. Umożliwia to zlokalizowanie usterki w określonym obszarze (najbardziej prawdopodobna przyczyna usterki). W wielu przypadkach usterki występują sporadycznie. Aby określić dokładną przyczynę usterki, należy przeprowadzić dodatkowe pomiary w oparciu o wyniki rutynowej analizy (zasilanie, zwarcie, problemy ze stykami).

Jeśli nie jest możliwe zidentyfikowanie jasnej i jednoznacznej przyczyny usterki, a wzorzec usterki nadal pojawia się wielokrotnie (powtarzane naprawy), może być konieczna wymiana odpowiedniego okablowania, połączeń wtykowych lub jednostki sterującej.

Uwaga:

Jeśli usterka pojawia się sporadycznie (brak powtórnej naprawy) i jeśli nie otrzymano żadnych skarg klienta dotyczących problemu, wymiana odpowiedniej jednostki sterującej nie jest ani zatwierdzona, ani logiczna.

Uwaga:

Te błędy zwykle pojawiają się w dużych ilościach. Jeżeli wprowadzono tylko jeden błąd związany z brakującą wiadomością i nie występują żadne problemy związane z działaniem jednostki sterującej, błąd można zignorować.

Wpływ błędu



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości Centrum sterowania








D3542C


Opis kodu błędu

Jednostki sterujące wymieniają informacje za pośrednictwem magistrali.

„Błąd interfejsu” (nieważny sygnał) jest przechowywany, gdy pilnie wymagane sygnały są odbierane tylko w postaci wartości zastępczej lub jako „nieważny sygnał”.

Błąd jest rejestrowany, gdy partnerska jednostka sterująca (=interfejs) przesyła wartość zastępczą lub wartość oznaczoną jako nieważną zamiast wymaganej informacji. W takim przypadku kod błędu powinien być również zapisany w odpowiedniej jednostce sterującej partnera.


Warunki kodów usterek

Ogólne warunki

Napięcie zasilania od 9 do 16 woltów.

Stan terminala

Terminal 15

włączony

Stan terminala

Status PWF: Jazda


Stan terminala

Status PWF: Zamieszkały


Warunki jazdy

Uwaga: Oznaczenia statusu terminala lub statusu PWF obowiązują zgodnie z układem elektrycznym pojazdu.


Stan czasu usterki

Kod usterki jest wprowadzany po uruchomieniu centrali po maksymalnie 10 sekundach.


Plan serwisowy

Przeprowadź wszystkie zapisane błędy partnerskiej jednostki sterującej zgodnie z planem testów.

Zwłaszcza usterki, które wpływają na sąsiedztwo współpracującej jednostki sterującej (np. podłączony system czujników).

Tego typu usterki są usterkami następczymi.

Jeśli w planie testów nie ma dalszych modułów testowych, nie są wymagane żadne dalsze środki naprawcze.

Wpływ błędu



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Usterka nie występuje w jednostce sterującej, która rejestruje usterkę interfejsu. Z tego powodu nie wolno wymieniać jednostki sterującej.

© 2022 - BMWFaultCodes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.