Skocz do zawartości

Wojtek1912_pl

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e91 318d 2010r

Osiągnięcia Wojtek1912_pl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Po podłączeniu bimmer tool i odczytaniu błędów w hamulcach wyświetla 2 błędy D354F8 D3542C. Szukałem informacji co kody oznaczają ale nie znalazłem. Spotkał się ktoś z tymi błędami lub wie skąd one się biorą? BMW 2 Active tourer 2016r 218d 150km przebieg 160tys manual , z hamulcami nic złego się nie dzieje ale chciałbym usunąć usterkę. Będę wdzięczny za pomoc :)
  2. Panowie , a może to być problem z alternatorem ? Niektóre osoby mi tak podpowiadają. Z ciekawości zmierzylem napięcia alternatora , 14,3v na pracującym silniku i 12,3v na wyłączonym silniku. Te parametry wg mnie sa dobre wiec alternator wg mnie jest ok. Zauwazylem jeszcze jedna sprawę. Badajac akumulator btoolem wartość naładowania aku nie chce wzrosnąć powyżej 40% mimo ze ostatnio zrobiłem 600km autostrady i ogólnie jazdy w mieście jest mało. Stopień zużycia akumulatora 32% Pojemność pozostała 62ah Myślę ze akumulator do wymiany ale jeszcze raz chciałbym sie upewnić. , tym bardziej ze niektórzy podpowiadają ze akumulator jest dobry , skoro odpala bez problemu i problem lezy gdzie indziej. Będę wdzięczny za komentarz :)
  3. W swoim e91 wymienialem filtr paliwa bez żadnego przepompowywania paliwa, wymiana szybka i bezproblemowa
  4. Dziwne że bmw zgłasza wymianę aku skoro aku jest jeszcze dobre. Podejrzewam ze auto bedzie stało miesiąc i tez odpali bez problemu. No nic, w takim razie bede jeździć dalej a conajwyzej radia sobie nie poslucham na wyłączonym silniku :roll:
  5. Problem z akumulatorem a mianowicie na zapłonie po kilkunastu sekundach wyświetla na żółto kontrolke aku i odcina prąd, nie gra radio itd. Na włączonym silniku wszystko gra. Auto odpala bez problemów. Btool w zakładce akumulator pokazuje stopień naładowania 50% , stopień zużycia 30%. Czy miał ktoś podobne sytuację? Co moze być tego przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc :)
  6. Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy: 4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3 4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4 Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia. Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym. Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski? Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.
  7. "Błąd jest przy korekcji na rozgrzanym powyżej 3, z tym że to musi się powtarzać" - nie rozumiem? Błąd wraca ale nie od razu - teraz zrobiłem 50km i nie wrócił błąd - bede obserwować :) raz na miesiąc/dwa faluja minimalnie obroty na postoju ale dodam gazu raz lub dwa i wraca do normy. A wy jakie macie wartości na wtryskach?
  8. obserwowałem korekcje podczas jazdy i wszystko wyglada ok. Np przy 84^C około 30km/h wartości to: W1 +0,09 W2 +0,54 W3 -0,21 W4 -0,42 Orientujesz sie jakie sa tolerancję dla korekcji wtryskiwaczy? Wg mnie dziwne z ten błąd wywala.. Bede jeszcze obserwować :)
  9. Nawiązując do mojego poprzedniego postu przypomnę, błąd 4af5 - nullmengenadaption injektor zylinder 3. Wartości wtryskiwaczy na zimnym (29^C) na biegu jałowym: W1 -0,59 W2 +0,92 W3 -0,03 W4 -0,29 i wartości na rozgrzanym (86^C) na biegu jałowym: W1 -0,17 W2 +0,49 W3 -0,15 W4 -0,15 Silnik pracuje prawidłowo. Pytanie skąd ten błąd się bierze.. Czy jest się czym martwić? Korekty są w porządku? Jaka jest tolerancja korekcji wtrysków? Odnośnie DPFa w tej chwili sadza 29g popiół 6g - wypalanie 95km temu, w tej chwili jej wywoływać nie będę, zobaczymy kiedy się załączy wypalanie. Wartość DPFdiffPRESSURE 1,97 hPa - wartość jest ok? Ciśnienie wsteczne 14,97 hPa. Będę wdzięczny za komentarz :)
  10. Aplikacja działa bez zarzutów - wielkie dzięki dla Twórcy :) Auto E91 2.0 N47 2010R. Błąd 4AF5 - WTRYSK CYLINDRA 3 - ZBYT WYSOKA KOREKCJA. Czy pomiary z moich wtrysków kwalifikują któryś z nich do wymiany? Jakie wy macie korekcje i jaka jest tolerancja? Temp. chłod. 70,00 (bieg jałowy) W. 1 -0,38 W. 2 +0,95 W. 3 -0,33 W. 4 -0,22 Temp. chłod. 84,00 (prędkość 30km/h) W. 1 +0,33 W. 2 +0,21 W. 3 +0,05 W. 4 -0,60 I przy okazji pytanie odnośnie DPFa: sadza 28g popiół 6g - jaki jest stan mojego dpfa na podstawie tych informacji? Z góry dziękuje znawcom za odpowiedź :) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.