Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam grupę,

Chciałbym poznać waszą opinię odnośnie silnika N57. Kupiłem F31 330d z 2013 roku z przebiegiem 270000 km.  Pierwsze co zrobię, gdy ją przywiozę to na pewno rozrząd oraz oleje będą wymieniane. Ogólnie silnik ładnie pracuje na zimnym i ciepłym, nic nie stuka, skrzynia płynnie zmienia biegi. Auto do końca serwisowane w ASO, ostatni wpis jest przy przebiegu 250000+ km. Jako że chciałbym tym autem trochę pojeździć, na co zwrócić szczególną uwagę? Co porobić, żeby ten silnik jeszcze trochę posłużył?  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ten silnik poza problemem z rozrządem nie ma istotnych uciążliwych wad. Podstawa dla dobrej kondycji silnika to skrócenie interwałów olejowych do max. 15tys. co podejrzewam nie miało miejsca jak samochód był serwisowany zgodnie z wymogami ASO. W tych okolicznościach i przy tym przebiegu dla świętego spokoju słuszną decyzją jest wymiana rozrządu. Ze względu na niemały przebieg należałoby się zastanowić czy wymieniać olej w skrzyni jeżeli już to statycznie. Edytowane przez Andrzej62
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
+sprawdzic/wymienic panewki, to zmora n57 szczegolnie po niemieckim serwisowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.