Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem dotyczy E61 z tym silnikiem, ale w trójkach jest ich więce, więc tutaj proszę Was o pomoc.

Od niedawna posiadam e61 z N43B20 170KM. Zdarza mu się, że po odpaleniu zgaśnie. Podobnie jest przy przegazowaniu na postoju do 3k obrotów - czasami zgaśnie. Wczoraj przy normalnej jeździe zapalił mi się check engine - bez żadnego ostrzeżenia w BC - po prostu sama ikonka na liczniku. Od tego czasu da się wyczuć nie idealnie płynne przyspieszenie. Z faktur serwisowych wynika, że 5 lat temu auto już miało wymieniane wszystkie wtryskiwacze, rozrząd i sondy.


Błędy jakie odczytałem to 2A26, 2A27 - katalizator

30DE, 2C32, 2C6C, 2AF4, 2AF2, 2AF6


Mały update :samochód źle odpala na ciepłym - długo kręci, słabo łapie.


Po skasowaniu zostają błędy 2AF4, 2, 6.

Zauważyłem też, że zasiarczenie pokazuje 0%

Sprzedam:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Masz błędy sondy NOx, ale jest też błąd korelacji lambdy zaraportowanej przez sondę NOx z tą od sond lambda. Oczywiście, teraz to już jak masz padniętą sondę NOx to na pewno tak będzie, ale zanim wymienisz sondę NOx (czego nie polecam, lepiej wstawić NOXem), to pierw musisz zwietrzyć co w ogóle było przyczyną, że ta sonda zdechła przedwcześnie. Tutaj masz opisane co może być przyczynami i najpierw to musi zostać wyeliminowane, zanim ruszysz dalej z tematem.


https://bimmerprofs.com/30de-correlation-error-part-1/

icon3.png G30 530i xDrive

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.